19

116 15 1
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.

İyi okumalar.

👑👑👑👑👑

"Ordu yavaş yavaş toplanıyor."

"Haberim var."

"Geçici bir kral seçmişler. Konsey bu kısa ateşkes bittikten sonra taht kavgasının bir süre devam etmemesi için önlem almış anlaşılan."

Alba cidayı hedef aldığı tahtaya fırlattıktan sonra Tomund'a baktı.

"Geçici kral? Kötü fikir, seçilmeyen prens ortalığı yıkabilir."

"Öyle. İnsanlar baskı halindeyken hata yapar."

"Koca konsey ama."

"Belki konseyde bu taht kavgasından yararlanmak isteyenler vardır."

"Akbaba hep var. Mesele boğuşmada kazanan kurdun hangisi olacağı."

"Hans yine orduya atanacakmış. Anlaşılan kaybettiği savaşı unutturma derdinde."

"Bu kadar hırslı davranırsa kazanacağı savaşı da kaybeder." İkinci cidayı da fırlattı.

"Ama şuan aklımda olan o değil." Tomund'a baktı. "Hala anlatmanı bekliyorum."

"Hırs kadar sabırsızlık da can yakar." Alba somurtarak cidayı hızla tahtaya fırlatıp sapladı.

"Tabi." Kafasını kaldırıp kale camına baktığında şifacı ordaydı.  Bu sefer kaçan Alba oldu. Cidaları bırakıp hana doğru ilerledi.

Şifacı, Alba'nın arkasında bıraktığı Tomund'a baktı. Yaşlı komutan ona bakan kadına eğilerek selam verdi. Şifacı ise camdan ayrılıp yatağında uyuklayan tembel ve tombul kedisine yanaştı. Kedi sahibinin geldiğini anlamış gibi uyandı ve ona sürtündü.  Sahibi kucağına alınca da onun salınan sarı saçlarına pati atarak oynamaya başladı.

Alba handa arkadaşlarıyla oturan Liven'e selam verip köşedeki bir masaya geçti.

"Masamıza da mı uğramıyorsun artık?" Liven konuşarak Alba'nın karşısına geçti.

Alba dümdüz baktığında ellerini kaldırdı.

"Tamam, tamam. Bugün mutsuzsun."

Hancı masaya bira getirdiğinde Liven devam etti.

"Benim de canım sıkılıyor. Sürekli talim yapmak güzel evet de, talimden hana handan talime bıkıyor insan."

"Kariyerin başlamadan bitirebilirsin."

"Unut gitsin. Atla gezintiye çıkacaktım. Aslına bakarsan Tomund yakın köye gidip her şey yolunda mı emin olmak istiyor."

"Bir tek seni mi gönderiyor?"

"Evet. Ama katılmak istersen demem. Teknik olarak diyemem de-"

"Olur. Kaleden uzaklaşmak iyi gelebilir."

****

Atlarıyla tırıs ilerleyerek köy yoluna girdiler.

"E hep savaşla ilgili mi konuşacağız?"

"İki asker başka ne konuşur?"

"Aşk?"

"Seks demek istedin galiba."

"İkimizde öyle insanlar değiliz."

"Kendi adına konuş, ben öyleyim."

"Hadi ama."

"Göz falımda bu çıkmadı mı?"

"O kadar derine bakmadım." Alba güldü.

"Bakmamalısın."

KIRIK AYNA • GXGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin