Pucketam prstima dok čekam Davinu da dođe. Bose noge mi zapljuskuje more, a povjetarac se igra s mojom bijelom, otkopčanom košuljom. Spreman sam dati Davini... poduke plivanja. Valjda je na to mislila. Mada, ni ono drugo ne bi bio problem. Nikad do sad nisam nijednoj bio prvi, ali vjerujem da bih se snašao. Trnci mi prolaze tijelom na samu pomisao da nikada nije iskusila čari seksa. Postoji nešto jebeno privlačno u toj njezinoj nevinosti, način na koji sakriva svoje tijelo ispod dugih haljina i način na koji porumeni kada sam joj blizu.
Prošlo je pola sata od kako se trebala pojaviti ovdje. Možda bih se i brinuo što kasni da se radi o nečemu drugome jer to je organizirana Davina, ne daj Bože da nije točna u minutu. Ovako sam siguran da je samo nervozna zbog onoga što slijedi: dodiri, bliskost naših tijela i neka jebena tjelesna privlačnost koja se iznenada stvorila među nama.
Pogledam u smjeru njezine kuće i onda je ugledam. Filmska scena. Također bosa korača po pijesku dok rukama čvrsto stišće žutu haljinu kako povjetarac ne bi otkrio previše. Kosa joj vijori po zraku i nosi taj opojan miris u moje nosnice. Dragi Bože! Ovo je bolje od udisanja cigarete. Koža joj se svjetluca pod mjesečinom i mami me. Opasno me mami da ispustim konce samokontrole i dopustim svom nagonu da učini ono za čim trenutačno jako žudi.
Posegnem za kutijom cigareta u hlačama kako bih se malkice opustio prije plivanja. Ona se nasmije dok gleda u mene.
"Znaš da prezirem pušenje, Lorenzo", kaže približavajući mi se. Stane svega par centimetara od mene i strogo zadrži pogled na mojim usnama koje uvlače dim po dim.
"Znam, ali mene opušta. Ne mogu si pomoći."
"Zašto si nervozan? Idemo samo plivati."
Nasmiješi se. Opet taj vragolasti osmijeh zbog kojeg ne znam što bih mislio.
"Ma, nisam sada", laž. "Mislim općenito. Pušim i kada mi je dosadno, a ti si uvelike kasnila", pogledam na sat. "Čak trideset i tri minute."
"Žene vole kasniti."
"Ti nisi obična žena. Ti si Davina."
"A Davina mrzi cigarete i pušenje", kaže stavljajući nestašni pramen plave kose iza uha. Rukom posegne prema meni, točnije prema usnama. Spretnim i tankim prstima uzme cigaretu pa je prinese svojim usnama. Žmireći potegne jedan dim, udahne ga punim plućima i na kraju sav sadržaj ispuhne namjerno u mene. Pa, ovo nisam očekivao ni u najluđim snovima. Pomislio sam da će je uzeti i baciti u more. Ali ovo... jebeno seksi scena!
"Tko si ti i što si učinila mojoj časnoj sestri?"
"Rekla sam ti, želim isprobavati nove i lude stvari."
Nemam pojma odakle ova promjena, ali znam da mi se sviđa. Jako.
"Svakim danom me sve više iznenađuješ."
"A tek smo počeli", nasmiješi se i jednim potezom ruke odveže haljinu na leđima, a ona samo sklizne niz tijelo ostavljajući me bez daha.
Gledam u nju i ne vjerujem. Tako sitna. Tako mala. A opet tako privlačna. Najbolje od svega je što ona to ne radi namjerno. Nije svjesna seksepila koji posjeduje. Neke njezine obične i svakodnevne kretnje imaju mogućnost izluditi me do kraja. Kao na primjer, jebeno skidanje haljine jer ide na plivanje. To je normalno, je li tako? Nitko živ ne pliva obučen, ali dok ona to učini – to je seksi. Još više zato što sada stoji ispred mene u ružičastom kupaćem kostimu koji savršeno naglašava nabrekle bradavice, a donji dio mi daje na znanje kako izgleda put u raj.
"Onda, hoćemo li?" pita me.
"Ako si ti spremna, možemo."
Kimne glavom. "Imaš li kakav pametan savjet za udijeliti prije nego što počnemo?"
YOU ARE READING
ᴋᴏᴍᴀᴅɪᴄ́ ʀᴀᴊᴀ ☑️
Romance» On je htio umrijeti za nju, a ona je naučila živjeti zbog njega. » ________________ Ja, Davina Sawyer, znam da ću umrijeti uskoro. I odlučila sam slijediti svoje snove bez obzira koliko dalekim se činili. I k vragu, moj djed se prije smrti pobrin...