61

524 55 9
                                    

Veeee ikinci maç günü!

İyi okumalar <33

-

gloomiseverything: Beş dakikan kaldı

buzlukahvee: He o zaman
buzlukahvee: Günlük uyarılarımı yapayım

gloomiseverything: Ben de günlük hatırlatmamı

buzlukahvee: Yok yok
buzlukahvee: Kalsın
buzlukahvee: İlk olarak
buzlukahvee: Kavga yok demiştin hatırlatırım

Yazmaya devam edecektim ki gürültülü bir ses duyup başımı kaldırdım. Etraftaki hoparlörlerden basık ve rahatsız edici bir ses geliyordu. Kaşlarımı çatıp etrafa bakarken mikrofondan konuşma sesi geldi.

"Evveeet! Bayanlar ve baylar hepiniz hoşgeldiniz!"

Etrafta birden yüksek konuşma sesiyle gaza gelen öğrencilerin bağırışma ve ıslık sesleri yükselirken zıplayıp duran gençlerin arasında mesaj yazmaya çalıştım.

buzlukahvee: Bu ses Keskin'e mi ait yanlış mı duyuyorum?

gloomiseverything: Keskin'le iyi anlaşmaya bak sen
gloomiseverything: Kim olduğunu benden çok merak ediyor
gloomiseverything: Ve senden Buzlu Kahve Agam diye bahsediyor

buzlukahvee: Benden mi bahsettin ona

gloomiseverything: Ben ona dikkatimi çeken herkesten ve her şeyden bahsederim

buzlukahvee: Çok iyi

gloomiseverything: Ya ya
gloomiseverything: Ortalığı ayağa kaldıracak şimdi izle
gloomiseverything: Manyak herif

buzlukahvee: Ben agamın yanındayım :))

gloomiseverything: Kulaklarımız için saygı duruşu

buzlukahvee: Tamam tamam
buzlukahvee: Haydi git
buzlukahvee: Başarılar

gloomiseverything: Teşkürler

"İlçenin, ilin, ülkenin, kıtanın, dünyanın, uluslarara-"

"Abartmasana oğlum!" diye mikrofondan gelen diğer sesle konuşması bölününce mızmızlanıp konuşmaya devam ederken oturmak bilmeyen öğrenciler gülüyordu.

"Bu küçük uyarınız için teşekkürler hocam. Oyuncularımızı sahneye alalım!"

İlk olarak karşı takımın oyuncuları sahaya tek tek çıkarken isimleri okudu.  "...Ege Tümer, Yağız Uçan. Bunu da hiç sevmem."

"Oğlum kime diyorum ben?"

"Pardon hocam. Diğer takımı sahaya alalım!"

Vural önde bizim takımımız sahaya çıkınca Keskin heyecanla konuşuyordu. "Gönüllerin Birincisi, Potaların Savaşçısı, yakışıklı mı yakışıklı sporcumuz geliyor! Vuran Akan!"

Tribünler yüksek alkışlama ve tezahüratlarla gürlerken Keskin tek tek isimleri okumayı bitirdi.

"Ne diyoruz baylar ve bayanlar, iyi olan kazansın! Yani Vural agam ben..." sesi gittikçe mikrofondan uzaklaşırken gürültünün arasında gülme sesleri artmıştı. Takım oyuncuları yerlerini aldı ve maç başlatıldı.

-

"Potaların ve Gönüllerin Birincisi bizi her zamanki gibi şaşırtmadı! Kazanan ev sahibi takım oluyor!"
Alkışlar, gürlemeler ve çığlıklar.

En önemlisi gülümseyerek kameraya el sallayan Vural.






Buzlu Kahve | Texting [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin