buzlukahvee: MAVİ NURDAN BİR IRMAK
buzlukahvee: GÖLGELİ BİR SALINCAK
buzlukahvee: BİR DE İKİMİZ KALSAK
buzlukahvee: YILDIZLARIN ALTINDAA
(19.34)buzlukahvee: SEN BİZİM MAHALLEYE GELDİN GELELİ
buzlukahvee: CANIM BİZDE NE AKIL KALDI NE DE FİKİR
buzlukahvee: HEY YAVRUM
buzlukahvee: KAÇ YILLIK ARKADAŞLAR BİRBİMİZİ SATTIK
buzlukahvee: SENİ YERLER YERLER
(20.43)buzlukahvee: UYKUSUNDA HER BİRİ
buzlukahvee: YORMA SAKIN KENDİNİ
buzlukahvee: ANLATIP DERDİMİZİ ONLARA
buzlukahvee: SEN BEN Bİ'KAÇ KİŞİ
buzlukahvee: BIRAKMIŞIZ BÜTÜN İŞİ
buzlukahvee: VURMUŞUZ KENDİMİZİ YOLLARA
(21.30)buzlukahvee: ALO
(22.56)buzlukahvee: Kırıcısın
(23.34)buzlukahvee: Of ya
(00.05)buzlukahvee: Bugün inşallah döneceğiz
(00.54)buzlukahvee: Baksana talihe mal verir kimineee
buzlukahvee: Seni vermiş benim gibi birineeee
(01.23)buzlukahvee: YOUR TOUCH MAGNETİZİNG
buzlukahvee: FEELS LİKE I AM FLOATİNG
(02.43)gloomiseverything: Sen neden hâlâ
gloomiseverything: Uyumamışsın
(04.57)buzlukahvee: ŞÜKÜR
buzlukahvee: Nerdesin sen yagloomiseverything: Ya
gloomiseverything: Maçtan sonra
gloomiseverything: Dışarı çıktık
gloomiseverything: Orası burası derken
gloomiseverything: Geç olmuşbuzlukahvee: Eve geçtiniz mi?
gloomiseverything yazıyor...
Aktif.
gloomiseverything arıyor...
İlk önce ne yapmam gerektiğini karar veremedim. Sonra konuşmamaya karar verip derin bir nefes aldım ve açtım.
"Günaydın," dediğinde kulağıma dalgaların taşlara çarpma sesi gelmişti. Yakın oturuyor olmalıydı. "Ancak bakabildim telefona..."
Sonra sessiz kaldı, bir süre dalgaları ve onun nefes alışveriş seslerini dinledim. Biraz yorgun gibiydi.
"Rabia maça gelemediği için çok üzüldü. Şehir dışındalar. Teyzesi hastalanmış." Derin bir nefes aldı. "Yokluğunu hissediyorum. Her maçıma gelmeye çalışırdı."
"Ama onu suçlamıyorum. Sadece böyle hissetmek berbat. Bütün gece yanımda onu aradım. Bir de seni." dediğinde merakla ne diyeceğini bekledim. "İyi geliyorsun. Sadece mesajların bile." Güldü. "Şuan sessiz olman bile. Hatta az önce şarkı söylediğin mesajlar beni güldürdü. Teşekkür ederim."
Kısa bir sessizlik daha oldu. Dolup taştıklarını bir sahil kenarında, bana sadece susarak anlatmak istiyordu.
"Sırf yanımda görünebilmek için benimle konuşmak isteyen o kadar çok kişi varken senin sadece konuşabilmek için görünmemen... Ne bileyim. Herkes yapamıyor işte. Sen varsın... Bir de bu sakat. Al geliyor."
"Ayaklarıyla kolları yer değiştirecek az kaldı. Sallana sallana geliyor."
"Ya ben o kediyi takip ettim de sonra kumsala geçti. Kıyılardan geçerken biraz suya basmış olabilirim."
Keskin'in anlattıklarını dinledikten sonra gülmemek için zor durdum. "Biraz mı? Pantolon renk değiştirmiş lan."
"Ya tamam yok bir şey sakin. Telefon niye elinde?"
"Buzlu Kahve." diye sadece açıklandığında Keskin birden sevinçle bağırdı ve telefonu Vural'ın elinden almış olacak ki sesi çok yakından gelmeye başladı. "Buzlu Kahve agam, nasıl beğendin mi sunuculuğumu?"
Bir süre sessizlik geçince "Kapandı galiba." dedi Keskin.
"Yok,yok." diyerek güldü Vural. "O öyle. Sessiz sinema oynuyor."
"Heee. Tamam tamam. Biliyorum bayıldın ayıldın çok sevdin. Yanımdaki hoca bıraksa hünerlerimi çok güzel gösterecektim deee. Boşver sen onu. Ne zamam geliyorsun? Bak kahroldu çocuk seni beklerken, kahrından atlayacak denize. Hop! Tutmasam düşüyo'dun."
"Yapmasana gerizekalı mısın düşeriz şimdi ikimiz gece gece."
"Çok agresif bir birey oldun sen."
"Gecenin bir saatine kadar on beş kişi oradan oraya gidip durduğumuz için olabilir mi acaba!?"
"He ya," diye sitemlendi Keskin. "Gittiler az önce. Kaldık üç aga."
"Tamam kalk bizde gidelim artık." Telefonu eline aldı. "Görüşürüz. Sabah yazarım." dedi. Bir süre sessizce bekledi. Cevap alamayacağını anlayınca da kapattı.
Sana sözüm olsun, bir gün telefondan değil yüzüme anlatacaksın her şeyi. Deniz kıyısında.
-
Bölümde geçen şarkılar ve tamamen kitap için oluşturduğum playlist var. Spotify üzerinden Buzlu Kahve olarak aratabilirsiniz. Ya da elaninrengi kullanıcı adımı girerek.
Diğer kitabım için de bulunuyor, dilerseniz bakabilirsiniz^^
Sevgiler <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Buzlu Kahve | Texting [Tamamlandı]
Teen Fiction"Nefes alan şiirler ölmez." gloomiseverything: Beni de çeksene buzlukahvee: Güzel teklif :') gloomiseverything: Ama böyle denize karşı buzlukahvee: Güzelmiş... Peki başka? gloomiseverything: Hava yağmurluyken olabilir... Güzel çıkar. gloomiseverythi...