70

531 53 2
                                    

Vural Akan

"Keskin geliyormuş." diye bağırdı Rabia ben topun peşinden giderken. Dinlenmek için peşinden gitmeyi bırakıp tellerin önüne ilerledim ve dibine çöktüm.

"Öküzsün sen öküz."

"He he. Şu suyu versene." Şişeyi tutup kucağıma fırlattıktan sonra söylenerek yana kaydı. İçtikten sonra şişeyi yanıma bıraktım ve biraz durup nefes aldıktan sonra ekrana eğilmiş Rabia'ya baktım.

"Ne zaman geliyormuş?"

"Hikaye atmıştım burdan. Görünce dedi gelip göreyim."

"O zamandan beriyse gelir şimdi." dedim çantanın fermuarını açarken. İçindeki havlulardan biriyle alnımı ve boynumu kuruladıktan sonra telefonu çıkarıp fermuarı geri kapattım.

gloomiseverything: Agan geliyor

buzlukahvee: Harbi mi

gloomiseverything: Harbi

buzlukahvee: İki sağlam maç izlesin artık millet iyi oldu

Başımı kaldırıp yan sahaya baktığımda oyuncuların durup bizden yana attıkları bakışları görünce başımı iki yana sallayarak telefona geri döndüm.

gloomiseverything: Sinirliler
gloomiseverything: Aslında sana söz vermemiş olsaydım
gloomiseverything: Kavga bile çıkabilirdi

buzlukahvee: Yeter ya
buzlukahvee: Niye her maç kavgasız bitmiyor??

gloomiseverything: Bir gün yenilirsem öğrenirim

buzlukahvee: Yani

gloomiseverything: Yani hiçbir zaman öğrenemeyiz

buzlukahvee: Çok mütevazisin

gloomiseverything: Ne demek ne demek

buzlukahvee yazıyor...

"Lan dingil!" Kafama çarpan topla başımı kaldırdığımda telefon elimden kayıp düşmüştü. Keskin girişte sırıtarak bakarken yanımda Rabia'nın olduğunu hatırlayınca kumral, kıvırcık saçlarını uçuştura uçuştura koşmaya başladı. Bir ara bundan filmlerdeki koşma sahnesi olduğuyla ilgili bahsetmişti sanırım. Konudan konuya atladığı için yetişmem zor oluyordu.

"Benim aşko kuşko gelmiş!"

Rabia'da telefonu bırakıp koştuğunda abartılı bir şekilde sarıldıktan sonra sallana sallana dondurma almaya gittiler.

Düşüp ters dönmül telefonumu alırken tribünlere göz gezdirdim. Yine doluydu fakat bu sefer çoğunlukla gençler yoktu. Birkaç kişiyi bizim okuldan seçebilmiştim sanki ama tam çıkaramadım. Gözlerimi kısıp hatırlamaya çalışırken telefon elimde titredi. Üzerime silip tozlarından kurtulduktan sonra ekranı açtım.

buzlukahvee: Keskin tam karşında

gloomiseverything: Biraz geç olmadı mı

buzlukahvee: Tam gönderiyordum ya
buzlukahvee: Bir şey oldu mu

gloomiseverything: Kafam yarıldı ambulans çağır
gloomiseverything: Ya da dur gel sen bak bir, bir şey olmuş nu diye

buzlukahvee: Yazıklar olsun
buzlukahvee: Ciddi ciddi soruyoruz burda
buzlukahvee: Fırsat kolluyor
buzlukahvee: Cık cık cık

gloomiseverything: Yok ya birden beklemediğim için oldu
gloomiseverything: Atmaz zaten sert
gloomiseverything: Maç var riske atmaz

buzlukahvee: Ha maç olmasa atar

gloomiseverything: Atar tabii

buzlukahvee: Vay be
buzlukahvee: Geliyorlar

Sahanın dışındaki girişe uzanan çakıl taşlı yoldan gülerek geldiklerini görünce istemsizce bende sırıtıyordum. Değer verdiğin insanları mutlu görmek bile mutlu olmaya yetiyordu ya, gerçek değer verenler bilirdi.

gloomiseverything: Keşke sende olsan

buzlukahvee: Benim  böyle bir arkadaşlığım olmadı daha önce
buzlukahvee: Çok isterim
buzlukahvee: Belki bir gün

gloomiseverything: Umarım

"Al sana da aldık zahmet edip." Burnumun dibine tutuğu dondurmayı Keskin'in elinden alıp suratına bastırma isteğini içimden vazgeçirmeye çalışırken ikisi de iki tarafıma oturdu.

Ayağımın altında döndürüp durduğum top kaçıp yuvarlanarak uzaklaştığında geri getirmeye üşendim ve yuvarlana yuvarlana diğer tel örgülere ulaşıp durdu.

Dondurma bitince peçeteyi yuvarlanıp çantanın üzerine fırlattım ve çoktan bitirmiş Keskin'e elimi uzattığımda koluma kadar tutunup kalktı. "Maç yapıyoruz, reddetme hakkın yok." dedikten sonra koşup topu aldım ve potanın dibine gidip başlattım.

Yaklaşık kırk beş dakikalık maçtan sonra söylenerek çantaları alıyorduk. Sırtıma atıp telefonu yeniden açtığımda on beş dakika önce atılmış mesajı gördüm.

buzlukahvee: Benim gitmem gerek
buzlukahvee: İyi eğlenceler

gloomiseverything: Bir sorun yok?

Fakat aktif değildi ve son aktifliği de mesajı yazdığı saatti. Önemli bir şey olmamasını umarak telefonu kapattım ve cebime koydum.

-

Spotify/ Buzlu Kahve

Buzlu Kahve | Texting [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin