93

411 41 0
                                    

Vural geri döndüğünde elindeki poşeti ortaya bıraktı. Keskin için karıştırıp geri çekilirken, "Ee bir şey yok bunun içinde?" diye söylendi.

"Reşit değiliz ve şehir dışı maçlar uzakta değil. Birkaç ay açık alanda düzgün davranmamız gerek."

Keskin göz devirdi. Rabia keklerden birini alıp tekrar bana yaslanırken ağırlık çökmeye başlamıştı, uykum geliyordu. Su şişesini alıp biraz içtikten sonra kapağını kapatıp yanıma bıraktım.

Yaklaşık iki saat kadar bolca goygoy ve sohbetin ardından artık uykum iyice gelmeye başlamıştı. Sürekli esniyordum ve saat geç olmuştu.

"Kalkın millet, yeter bu kadar." Vural'ın sesiyle kendime geldim.

"Ayakta uyuyor bu kız lan." Keskin kolundan tuttuğu uyuklayan Rabia reddetti. "Hayır, biraz daha kalalım... Hava çok güzel..."

"Tamam abicim, buraya bir şeyler serelim uyu sen burda, ne dersin?" Rabia'nın ne dediğinin hakkında bir fikrinin bile olmadığına emindim ama yine de başını salladı.

Çöpleri toplayıp kayalıklardan çıktık ve artık tenhalaşan sahilden caddeye yürüdük. Keskin Rabia'yı da alıp taksiyle dönerken Vural'la uzak olmayan evime yürüyorduk.

"Annen bir şey demez, değil mi?" dedi sokakları geçerken. Başımı iki yana salladım. "Onun iş saatleri gece zaten, bir restorantta müdür. Babam sabah geç çıkıyor, ölü gibi uyuyordur şuan muhtemelen." Gülüp sahilde otururken çantamdan çıkardığım gömleğimin kollarını avuçlarıma çekiştirdim. "Kızmazlar. Ne de olsa sınava az kaldı, ben de rahatlıkla bahane bulabilirim."

"Öyle..." diye mırıldandı o da. Sessizce dipdibe ilerlerken onunla sadece yürümek bile bana birçok şeyden iyi geliyordu.

Ev görünmeye başladığında durdum. Sarılıp geri çekildiğimde, "İyi geceler. Eve ulaşınca mutlaka yaz." diye uyardım.

Hafifçe gülüp başını salladı. "Tamam, geç haydi daha fazla geç olmadan."

Saçlarımı kulağımın arkasına sıkıştırıp başımı salladım ve apartmana girdim. Merdivenleri çıkarken telefon titredi.

gloomiseverything: İyi geceler, sanırım artık doğum günün.
gloomiseverything: İyi ki doğdun Mavi.

Saate gözüm kaydı, ertesi gün olmuştu.

-

Buzlu Kahve | Texting [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin