gloomiseverything: Bana maç demeyecektin.
buzlukahvee: Ya ben onu
buzlukahvee: Gel rekabet et diye demedim ki
buzlukahvee: Öylesine bahsediyordumMesajları gönderir göndermez başımı kaldırdım. Elindeki topu bir yandan sektirirken bir yandan telefona bakıyordu. Sırıttığını gördüm. Elim ayağım birbirine dolandı.
Benim mesajım onu güldürmüştü, öyle mi?
gloomiseverything: Demeseydin
gloomiseverything: Yazık yenilip gidecekler eve sayendebuzlukahvee: Ben senin takımını göremiyorum?? :/
Tekrar başımı kaldırdığımda telefonu kapatıp yanıma bırakmıştım. Bu sefer daha uzun süre güldü ve ölecek gibi hissettim.
Bir şeyler yazdıktan sonra telefonunu, çantasını ve topunu banklardan birine bıraktı. Parmaklarını dudaklarına götürüp ıslık çaldı. Sahanın diğer tarafındaki oyuncular döndü.
"Selam gençler," diye bağırdı. "Takım oyunu?"
Gençler birbirine bakmıştı. Kararsızlardı. Belli ki bir yerlerden tanıyorlardı bu mavi gözlü çocuğu.
"Tamam." diyerek yakınlaştı uzun boylu olan. "Ama eksik var, bir kişik eksik olacak bir takım."
Vural şöyle bir süzdü gençleri. Aslında sayıların eşit olmadığı falan yoktu. Yanaklarının içeri doğru çöktüğünü gördüm. Gülmemeye çalıştığı zamanlar yapardı bunu. Başını salladı.
"Tamamdır, ama top benden."
Onaylayan mırıltılar eşliğinde yerlerine geçtiler ve gittikçe kalabalıklaşan seyirci topluluğuyla maça başladılar.
-
gloomiseverything: :DD
20,672 kişi beğendi.
user9272: Madem karşı yakadan gelen takımla maç yapacaksın neden söylemiyorsun ki önceden??
gloomiseverything: Çok ani oldu :Duser782: Nasıl çıktılar ama sahadan
user022: Kavga edecekler sandım aquser882: Niye ben izleyemedim ya şaka gibi
user929: Kardeşimin park sevdası ilk defa işe yaradı vay be ne maçtı ama
buzlukahvee: Dörde beş, ve galibiyet :))
gloomiseverything: Dörde beş, ve galibiyet :)
(buzlukahvee ve diğer 8,403 kişi beğendi.)-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Buzlu Kahve | Texting [Tamamlandı]
Teen Fiction"Nefes alan şiirler ölmez." gloomiseverything: Beni de çeksene buzlukahvee: Güzel teklif :') gloomiseverything: Ama böyle denize karşı buzlukahvee: Güzelmiş... Peki başka? gloomiseverything: Hava yağmurluyken olabilir... Güzel çıkar. gloomiseverythi...