74

516 52 10
                                    

gloomiseverything: Diet mountain dew, baby, New York CityNever was there ever a girl so pretty

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

gloomiseverything: Diet mountain dew, baby, New York City
Never was there ever a girl so pretty

20,788 kişi beğendi.

user787: Bizim bey post atmış

user660: Gölge kesmez bizi

user098: Finale kalmış oyuncu pozu

user221: Do you think we'll be in love forevveeerr

user229: Lana aşığı ben bunu beğendi

user344: Daha sık post gelsin
user430: Emredersiniz

user783: Final ne zaman
gloomiseverything: Haftaya pazar.

user733: Saat kaçta
gloomiseverything: 18.00'de başlayacak.

user322: Yorumumu beğensene lütfenn
gloomiseverything: Beğeneyim

buzlukahvee: Never was there ever a girl so pretty?
gloomiseverything: Never :)
buzlukahvee: :')
(gloomiseverything ve diğer 8,982 kişi beğendi.)

-

Vural Akan

"Sen gittikçe bağlanıyorsun bak bu kıza haberin olsun."

"Sen beni desteklemiyor muydun?"

Keskin cevap verecekti ki Rabia telefonu bırakıp lafa girdi. "Destekliyoruz, konuşma demiyoruz ama bu böyle gitmez."

Keskin onayladı. "Aynen öyle. Ayrıca kendi halinizde değilsiniz. Binlerce takipçiniz var farkındaysanız. Yorumlar filan tamam da işin bir de diğer kısmı var."

"Bak." dedi telefonu çevirip. "Şehre birincilik getirecek oyuncu diye konuşuluyor hakkında. Tabii ki özel hayatına kadar konuşacaklar. Ve senin kadar, hatta daha büyük hesabı olan Buzlu Kahve var."

"Tamam kapat şunu." Telefonu elimle ittirip arkama yaslandım.

"Senin hoşuna gitmiyor olabilir Vural ama öylece görmezden gelemezsin. Sosyal medya öyle bir yer değil, bunu en iyi senin biliyor olman gerek."

"Biliyorum. Sadece... Hesabı kapatsam?"

"Saçmalama." diye net bir sesle reddetti Rabia. "Orayı ileride olmak istediğin yer için açmadın mı?"

"Evet. Hesabı basketbol maçları için açmıştın. Kusura bakma kardeşim izin veremeyiz buna. Emin ol o da bunu istemezdi."

"Biliyorum istemeyeceğini. Benim iyiliğimi düşünüyor zaten hep." diye söylendim gözlerimi ovuştururken. "Sürekli göz önünde olmak zor."

"Anlıyorum." diyerek omzuma vurdu Keskin. "Ama yolundan ayrılmayacaksın. İzin vermeyiz."

"Tamam." diye kabullendim. "Öyle bir şey yapmam. Haklısınız."

"Neden sana bunu yapıyor?" Rabia sinirlenince başımı kaldırıp anlamayarak baktım. "Biliyor ne kadar konuşmak istediğini. Bilerek mi yapıyor?"

"Hayır." diye emin olarak reddettim. "Onunda haklı sebepleri var. Hem neden bilerek yapsın? Üç yıldır kendi izliyormuş."

"Ya yalan söylüyorsa?"

"Onu da düşündüm." diye itiraf ettim. "Onu da yüzyüze konuşunca anlayacağız."

-

Spotify/Buzlu Kahve

Buzlu Kahve | Texting [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin