Peter Parker
Okula geç kalıyordum tekrar ve tekrar. Örümcek Adam olmanın verdiği kötü bir şeydi bu derslerimde geri kalıyordum.
Hızla binaya girip dolabıma gittim kitapları alıp sınıfa koştum. Geç kalmıştım ders çoktan başlamıştı.
Hemen en arka sıradaki Natalie'nin yanına oturdum önümde oturan Ned merakla bana döndü.
"Dostum neredeydin?" dedi kısık sesle, eğilip cevap verdim "Örümcek işleri." daha sonra doğrulup yanımdaki kıza baktım.
Her zaman ki gibi çok hoştu sarı saçları kusursuz yüzü ve harika bir zekası vardı.
"Daha ne kadar beni izleyeceksin Parker?" dediği ile birden irlikdim "Ben seni izlemiyordum yani izliyordum ama öyle değil."
Hafifçe gülümsedi "Sakin ol Peter arkadaşımı bunun için dövecek halim yok." dediği ile rahatlamıştım daha sonra elindeki kalemi bıraktı ve çizdiği resmi gösterdi.
"Nasıl olmuş?" Spider Man ve Iron Man çizimine bakakalmıştım çok yetenekliydi şaşkınlıkla çizimine bakarak konuştum.
"Mükemmel olmuş." yanakları kızarmıştı çok tatlı gözüküyordu "Teşekkür ederim." dedi sakince ve önüne dönüp dersi dinlemeye başladı.
Aklımı ondan koparıp ben de derse odaklandım.
Natalie Belova Romanoff
Peter Parker. Tony Stark'ın staj adı altında süper-kahraman olmasına izin verdiği arkadaşım.
Zeki, komik, sevimli ve son derece geç kalan. Bazen onun da bir insan olduğunu hatırlatmam gerekiyordu.
Ned, ben, Peter ve Mj'in ders programları aynıydı. Tony bunu da halletmişti zengin olmak böyle bir şeydi herhalde.
O gün çocuklarla dersten derse koşuyorduk. Bahçeye çıkıp hava almaya karar verdiğimizde buna pişman olmuştuk.
Flash aptalca hareketleri ile bir çocuğa zorbalık yapıyordu. Sosyal medya fenomeni olup burada böyle havalı olduğunu düşünüyordu aptal.
Peter buna daha fazla katlanamayıp çocuğu Flash'ın elinden almaya gitti.
"Hey bekle!" diyerek arkasından gitmeye başladığımda çocuklarda beni takip ediyordu.
"Peter onunla uğraşmak zaman kaybı." diyen Mj'ye bile dönüp bakmamıştı. Kalabalığın içinden geçip bağırmıştı "Hey Flash bırak onu!"
Flash, Peter'i gülüp pis bir şekilde güldü "Hey Parker ona katılmak ister misin?" Peter sinirle ona bakıyordu.
Artık Flash'ın eziyetlerinden bıkmıştı. Elinde durak kitapları çok sıkı tutuyordu.
Flash birden Peter'a yaklaştı ve boynunu tutup Peter'ı yere serdi.
"Aman Tanrım!" hızla kalabalığın içinden geçmeye çalıştım ama çok zordu.
Peter istese o çocuğu mahvederdi ama Spider Man olduğunu belli etmemek için aşırı güç kullanmıyordu.
Tam Peter'a ulaştığımda Flash'a seslendim.
"Seni pis-" ama sözüm yarıda kaldı çünkü başka biri daha müdahale etmişti.
"Seni pislik herif!" sesin olduğu yere döndüğüm de en önde duran kendinden emin sarışın bir kız gördüm.
"Flash hemen ondan özür dile." sesi kendinden emindi şaşkınlıkla olanı izliyordum Peter hala yerde duruyordu ve kıza bakıyordu.
"Ah hadi ama Stacy." kız Flash'a yaklaştı ve bir şeyler söyledi Flash'ın gözleri yerinden çıkacak gibi oldu ve hemen Peter'a baktı.
"Özür di-dilerim Parker." sarışın kız gülümsedi "Pekala gösteri bitti hadi dağılın!" etraftakilere bağırıyordu.
Hemen Peter'ın yanına eğildim kız da benimle birlikte eğilip Peter'a defterlerini ve kitaplarını uzattı.
Peter büyülenmiş gibiydi "İyi misin Pete?" dediğimi duymamıştı. Kız güldü "Kafasını vurdu kendine gelmesi zor."
Ona baktım ve Peter'a döndüm hala aynıydı. Ned ve Mj'ye döndüğümde Ned bir şeyler diyordu ama onu duymuyordum.
"Hey, adın ne?" kız Peter'a soruyordu. Peter salak bir ifadeyle kıza bakarak konuştu "Peter. Peter Parker."
"Güzel kendindesin. Ben de Gwen Stacy." Gwen elini uzattı Peter heyecandan elinin titrediğini fark etmeden kızın elini tuttu.
Hemen Peter'ın elini çekip onu ayağa kaldırdım "Pekala Gwen teşekkür ederiz bundan sonrası biz de değil mi çocuklar?"
Arkamda duran iki kişiye baktım Ned birden hazır ola geçip "Evet evet elbette." dedi ve Peter'ı alıp uzaklaştı.
Gwen bize gülümseyip gittiğinde Mj yanıma geldi. İkimiz de Gwen'in gidişini izliyorduk.
"Ondan hoşlanmadın değil mi?" hala giden kıza bakarken "Peter'a çok yaklaştı." dedim Mj güldü ve önüme geçti.
"Peter o sarışını sana tercih etmez boşuna kıskanma." kaşlarımı çattım ve Mj'ye baktım "Heyecandan adını unutacaktı Mj."
Mj beni tutup çocukların yanına götürdü "Belki de ona artık hislerini söylemelisin." şiddetle kafamı salladım "Reddedilmek istemiyorum Mj."
"Onu seviyorsun."
"Kapa çeneni."
"Onu kıskandın hem de Gwen'den."
"Kapa çeneni Mj!"
✵
"Peter. Peter Parker."
Hikaye ile ilgili bazı şeyleri anlatıyorum.
•Sonsuzluk savaşı oldu ve Vision öldü ama Thanos kaybetti çünkü Thor kafasını hedef almıştı.
•Pietro Maximoff ölü.
•Wanda Scarlett Witch oldu ama Darkhold olmadığı için kötü biri olmadı.
•Endgame olmadığı için Natasha ve Tony yaşıyor.
•Pepper Stark bir hastalık sonucu öldü.
•Morgan Stark var.
•Tony, Harley Keener'ı evlat edindi.
•Wanda çocuklarını geri almak istedi.
•Strange Wanda'ya yardım etti.
•Natasha ve Yelena Natalie'yi Red Room'dan kurtardı ama Yelena öldü.
Yorum ve oy atmayı unutmayın <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Spider & Widow || Andrew Garfield
Ciencia FicciónNatalie en yakın arkadaşı Peter'a aşık olduğunu düşünüyordu ta ki gerçek aşkı olan Peter'ı görene kadar.