Deli gibi şehirde geziyorduk Natasha'yı görenler yanına gelip fotoğraf çektirmek istiyordu.
Anne yüreği galiba kimseyi kıramıyordu o her fotoğraf çekirdeğinde kenarda duran oluyordum.
Bundan şikâyetçi değilim sadece Natasha'yı paylaşmayı sevmiyordum.
Son kişi de fotoğrafını çektirirken önümüzde duran yolda bir gürültü koptu. Yola baktığımda 4 metal kolu olan bir herif gördüm.
"Peter Parker nerede!?" diye bağırıyordu. Peter ne haltlar yemişti yine?
Natasha'dan önce koşmaya başladım adam şehiri yıkıyordu kolları o ne derse yapıyordu sanki çocukları gibiydi.
"Hey dört kol!" Natasha bana baktı "Tony ile çok takılmasan mı acaba?" dedi.
Ona gülümseyip tekrar adama baktım bana tek kaşını kaldırmış bakıyordu "Seni tanıyor muyum küçük hanım?"
Elektirik yüklü bilekliğimi ona doğrulttum "Tanışmamış olmayı dileyeceksin." elektiriği anında ona yolladım.
Adam bunu beklemediği için isabet ettirmiştim ama hemen kendine gelmişti ve şimdi çok daha sinirliydi.
"Natalie uzaklaş oradan!" Steve arkamdan bağırırken ona dönüp baktım. O anda demir bir kol beni tutup kendine çekti.
"Çok sinir bozucusun." dedi adam gülümseyip cevap verdim "Benim adım Natalie." suratımda aptal bir gülümseme vardı.
Adam bana dikkatle bakarken suratına ağ yapıştı "Onu bırakmanı tavsiye ederim!" diye bir ses duydum.
Daha sonra Peter adamın suratına tekme attı. Kolu aniden beni savurup fırlattı.
Duvara çarpıp yerde düştüm "Daha nazik indirebilirdin." dedim kendi kendime. Natasha hemen yanıma gelmişti "Sen cesur ama salaksın." diyip beni öpmüştü.
Yerden kalkmama yardım ederken Peter'da hemen yanıma yapıştı demir kostümü paramparçaydı.
"Sen Peter Parker değilsin." dedi adam gözlüklerini çıkarıp. Kollarının rengi değişmişti Peter'ın kostümünü almıştı.
Diğer Avengers üyelerine baktığımda hepsi salak gibi olanları izliyordu.
Tony etrafta yoktu eğer burada olsa bu herifi bitirirdi.
"Bak ben Peter'ım ama sen kimsin?"
"Doktor-" adamın sözünü kestim "Sen başka evrendensin!" yaşadığım aydınlanma ile adama bakarken şaşırdığını gördüm.
Konuşmak için ağızını açtığında Strange'nin yaptığı büyü ile yok oldu.
Yere düşen Peter'ın yanına gittim "İyi misin?" dedim onu kontrol ederken kafasını salladı "İyiyim ya sen?"
Aynı şekilde kafamı sallayıp Strange'ye baktım.
Yanıma inip Peter'a ve bana baktı "O başka evrenden gelmişti." kafamı salladım "Başka bir Peter'dan bahsediyordu değil mi?"
Strange beni onayladı "Hepsini yakaladım ama bir tanesi elimden kaçtı yeşil bir goblin kostümü giyiyor."
Diğerleri yanımıza gelmişti "Tekrar ayrılıp arayalım." dedi Steve herkes yine dağılmıştı bu sefer Peter ile gitmeye karar vermiştim.
"Özür dilerim." dedi yürürken aniden afallayıp ona baktım "Ne için?" sanki çok fazla suç işlemiş ve annesine yakalanmış gibiydi.
"Seni ve arkadaşlarımı hayalkırıklığına uğratıyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Spider & Widow || Andrew Garfield
Science-FictionNatalie en yakın arkadaşı Peter'a aşık olduğunu düşünüyordu ta ki gerçek aşkı olan Peter'ı görene kadar.