•Venom

133 12 0
                                    

"Şimdi nasılsın?"

Peter'ın kolları arasında Wanda'nın odasındaydık (Evet Andrew) ikimiz de yatakta uzanmış olanları konuşuyorduk.

"Daha iyiyim." dedim ama değildim varyantım hala dışarıda geziyordu ve ben onu bulamıyordum.

Tony dışarı çıkmama bile izin vermiyordu. Peter çenemi tutup yüzümü kendine çevirdi "Emin misin?" dedi güzel bir gülümseme ile bana bakarak.

Gülümsedim ve onu daha çok kendime çektim "Ne zaman gidiyoruz Pete?" artık gitmek için sabırsızlanıyordum.

"2 gün uygun mu? Biraz işim var."

Ne işi olduğunu çok merak ediyordum ama bana söylememek konusunda ısrarcıydı.

"Pekala." dedim sesim kısık çıkmıştı. Peter saçlarıma bir öpücük kondurdu ve cama yaklaştı. Venom tekrar tüm vücudunu sardı.

"İyi geceler Nat."

"İyi geceler Pete."

O camdan atlarkan neden Wanda'nın odasında ki camın açılabilir olduğunu düşünüyordum.

Tam uyumak için uğraşırken kapının önünden koşar adım sesler duydum.

Hızla kapıyı açtım Tony, Bruce, Harley hatta Thor bile aşağı koşuyordu. Ben de onlarla birlikte gittim.

Harley beni gördü ve durdu "Neden buradasın odana gir." gözlerimi devirdim ve merakla koridorda kaybolan Avenger'lara baktım.

"Neler oluyor?" Harley bıkkın bir şekilde nefes verdi beni omuzlarımdan tutup itmeye çalıştı ama yerimden kıpırdamadım.

"Peter'a slimesı bir şey saldırmış. Bucky söyledi." Sam yanımızdan geçerken şaşkınlıkla ona baktım slimesi bir şey mi?

Harley'i atlatıp Sam'i takip ettim laboratuvara girdiler. Peter masaya kollarını dayamış saçlarını karıştırıyordu.

Harley hemen yanına gitti "İyi misin?" Tony ile aynı anda merak ediyorlardı. Peter iyi görünmüyordu.

Kafasını kaldırıp önce bana sonra da Bruce'nin olduğu tarafa baktı. Ben de neler olduğunu anlamaya çalışırken Carol konuştu.

"Peter o şeyin ne olduğunu biliyor musun?"

Peter kafasını sağa sola salladı "Bilmiyorum birden oldu yapıştı ve bırakmadı." Tony deney tüpünün içinde ki küçük siyah slime ile savaş içindeydi sanki.

Carol düşünüyor gibi duruyordu "Bu şey o yok olan tür. Burada olması imkansız." Sam iğrenirmiş gibi parçaya bakıyordu.

"Haraket ediyor bu." dedi Bucky bu haline gülmemek için uğraşıyordu "Bunun ne olduğunu biliyor musunuz?" Carol'a sorulan soruya ben cevap verdim.

"Venom." ağızımdan kaçırmıştım ellerimle ağızımı kapattım ama herkes beni duymuştu bile.

"Ne?" Sam'in sorusuna bu sefer Carol cevap verdi "Venom." Tony kaşlarını çatarak bana bakıyordu.

"Sen nereden biliyorsun?" sorgulayıcı bir ses tonu kullanıyordu. Ne diyeceğimi bilemiyordum Peter'ı ele veremezdim.

"Anlat onlara Natalie."

Duyduğum ses ile etrafa baktım ama kimse konuşmuyordu. Sanırım delirmeye başlamıştım.

"Ben-" dediğim sırada Peter beni böldü "Eski bir ödevdi yok olan türlere bakıyorduk. Tüm evrende ki türlere." Yalan söylüyordu.

Onunla göz teması kurduğumda gözlerinde hayal kırıklığı vardı. Ona ihanet mi etmiştim? Hayır.

Tony Peter'ın o halini görünce daha çok üstlemedi "Odalarınıza dönün burada büyükler konuşacak." tek bir kelime etmeden odadan çıkmayı düşünüyordum.

Fakat Peter benden hızlı davrandı o kadar hızlı çıktı ki bir anda yok oldu. Harley'e baktığımda Peter'ın yalan söylediğini anlamıştı bile.

"Gidelim Romanoff."

Kendisi çıkarken ben de arkasından gittim. Peter ile konuşmak istiyordum ama saat çok geçti ve bana sinirli olduğu çok belliydi.

Harley ile konuşmak istediğimde ise beni geçiştirip odama yollamıştı.

Yatağa girip uyumaya çalıştım.

"Onları kaybediyorsun."

Yine o ses. Beni rahat bırakmayı düşünmüyor gibiydi kendimi zorlayıp uyumaya çalıştım.

Peter Parker (Tom)

Sabah toplantı odasına indiğimde Natalie yoktu. Ona az da olsa kızgındım Venom'un nereden geldiğini ikimiz de gayet iyi biliyorduk.

Tony ve diğerleri bu konuda konuşurken pek onları dinleyemiyordum.

Yanımda oturan Sam dalgınlığımı fark etmiş olacak ki kolumu dürttü.

Ona baktığımda ayakta duran Tony'i ve Carol'u gösterdi üstelik yanlarında bir kız vardı. Biraz esmer mavi bir kostümü ve kostümün ortasında şimşek gibi bir işaret vardı.

Carol elinde tuttuğu enerjiyi yavaşça masaya koydu "Bu enerji türü yıllar önce onları yok etmiş." dedi.

Rhodey elini kaldırdı "Peki bu şey nereden geldi?" Venom herkesin ilgisini çekmişti Carol konuşan adama sert bir bakış attı.

Tony aralarına girdi "Büyük ihtimalle başka evrenden." o sırada kapı açıldı ve içeriye Steve ile Strange girdi.

Natalie hala ortalıkta yoktu. Büyük ihtimalle Peter ile birlikteydi.

"Yaptığımız büyüleri kontrol edemediğimiz için bu sorunu yaşıyoruz." Strange'nin dediği ile tüm toplantı boyunca ağızını açmayan Bruce konuşmaya başladı.

"En iyi büyücü olduğunu sanıyordum nasıl böyle bir hata yapabildin?"

"Bu benim büyümle ilgili değil!"

Tony ikisinin kavgasını keserken araya girdim "Onu burada tutmayacaktık." odada ki herkes bana döndü. Şaşkın duruyorlardı.

"Varyantım burada kalmayacaktı. Bu şey onunla birlikte ve o da Natalie ile birlikte."

"Venom senin varyantın ile mi?" Steve anlam veremiyor gibiydi "Bakın o her akşam Natalie'yi görmek için geliyor ve Venom onda."

Bunu nasıl anladığımı sorgulayacaklardı "Sen nereden biliyorsun?" ve işte bu soru.

"Görmüştüm onu Venom ile gördüm yani."

Tony hızla odadan çıktı odada ki herkes Carol'un yönetimi ile bir plan yapmaya çalışıyordu.

Venom yok olacaktı ve buna kimse engel olamazdı. Carol ile gelen adının Kamala olduğunu ögrendiğim kız ile göz teması kurdum.

Gözlerini kaçırıp diğerlerini dinlemeye koyuldu birkaç dakika sonra Tony içeriye girdi.

"Natalie gitmiş."

Bu hikayede Venom ateşle veya ses ile ölsün istemiyorum kolay olur Avengers için.

Yorum ve oy atmayı unutmayın <3

Spider & Widow || Andrew GarfieldHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin