•Natasha

463 31 9
                                    

Peter Parker (Natalie gittikten sonra)

Sertçe vurulan kapı sesini duydum. Natalie bana kızmıştı ama bu adamları öylece ölüme yollayamazdım.

Harley ve Norman ile çipi düzelmiştik bile. Otto'nun yanına gidip kafasını tuttum. İlk başlarda kıpırdanıp itiraz etti ama sonunda çipi taktım.

Yaklaşık bir dakika boyunca baygın kaldı ama işe yaramıştı. O an ki heyecanla Harley'e sarıldım. Bana şaşkınca bakıp o da sarıldı.

Ondan ayrılıp tekrar odaya gittim ama bir terslik vardı. Bir şeyler normal değildi örümcek hislerim çok güçlü çınlıyordu.

Kendimi kontrol edemez gibi odadan çıktım. Herkes salondaydı gözlerimi kapatıp iyice konsantre olmaya çalıştım.

Sevdiğim biri zarar görecekti hissediyordum. Harley? May? Natalie veya Gwen?

Herkes olabilirdi arkadaşlarım bile ama çınlama burada çok güçlüydü.

"Peter bir sorun mu var?" dedi Norman işte o an anladım çınlama onun yüzündendi. Tehlike Norman'dı.

Gözlerimi açıp hızlı bir haraketle Norman'ın elini tutunduğu duvara yapıştırdım.

"May, Harley çabuk gidin buradan!"

Norman pis gülümsemesi ile bana bakıyordu. Harley ve May evi terk ederken diğerleri de kafayı yemişti.

"Hey çocuklar sakin olun." diğerlerini uyardım ama Electro birden gücü ile beni hedef aldı.

Saldırısından kurtuldum ve onu da duvara yapıştırdım.

Norman hızla elini çekip ağı kopardı ve boynuma atladı. Yüzüme yumruk darbelerini indirirken onu tutmaya ve yüzümü korumaya çalışıyordum.

"Küçük arkadaşını dinlemeliydin Peter!" tekrar aynı kahkahası ile bu sefer onu tutup duvara fırlattım.

"Norman seni düzeltmeye çalışıyorum kendine gel."

Kafasını iki yana salladı masadan aldığı bıçakla üstüme atlayacağı zaman birisi onu tuttu.

Tutan kişiye baktığımda Natasha olduğunu fark ettim. Sırtından sopasını alıp Norman'ın suratına darbeler indiriyordu.

"Peter git diğerlerini kurtar!" onu reddettim ve ben de Norman'ın kolunu tuttum ikimiz de onu duvara sıkıştırmıştık.

"Olmaz Natasha seni onunla tek bırakamam."

Natasha Norman'ın elindeki bıçağı alıp kenara fırlattı. Bıçağı tutmak için ağı fırlattım ama başarılı olamadım ve bıçak arkamızda ki Electro'nun koluna saplandı.

Otto ortalarda yoktu. Kertenkele de öyle. Electro bize bakarken Norman'ın ani çıkışı ile ikimiz de yere serildik.

Elektro tekrar elektirik saçmaya başladı bu sefer sinirliydi.

"Bunun bedeli ağır olacak Parker."

Natasha üstüme kapanıp elektriklerin kendine isabet etmesini sağladı. Bu haraketi kendi elektronik silahlarını bozmuştu.

Onu tutup ayağa kalktığımda Elektro tum gücünü serbest bırakıp bir patlamaya neden oldu.

Kendimi duvara yapışarak kurtarmıştım ama Natasha pencereden fırlamıştı. Hemen bir ağ atıp onu elinden yakaladım.

Buradan düşmesi çok kötü olurdu. Yaklaşık 15 kat vardı baya yüksekti yani.

Duvardan tutunup onu çekmeye çalışırken tüm gücümü kullanıyordum.

İçeriye baktığımda Elektro yoktu ama bu sefer de kertenkele vardı. İşte şimdi Natalie'yi dinlediğim için pişman olmuştum.

Natasha hala aşağı sallanırken Tony'i gördüm Goblin'i kovalıyordu. Elektro da onunla birlikteydi.

Odaya geçip başka bir ağ ile Natasha'yı tuttuğum ağı tutturdum ama ağıma güvenmiyordum. Natasha tırmanmaya çalışıyordu.

Kertenkele üstüme doğru koştu. Natasha'nın ağını daha sıkı tuttum her ne kadar yapışmış olsa da tehlikeliydi.

Bana saldırmasını bekliyordum ama o üstüme koşup düşmeme neden oldu ve binadan atladı.

Aşağıda duran Natasha'ya baktığımda o da bana bakıyordu.

Başım çınlama yüzünden çok ağrıyordu. May ve Harley olduğunu düşündüm. Gözlerim bulanık görüyordu.

"Peter." dedi Natasha bana bakarak. Kendime gelip ona baktım "Merak etme Natasha seni çekeceğim."

"Bazen Natalie'yi dinlemeyi unutmayın." Tony'nin sesini duydum ama nerede olduğunu göremiyordum.

Her zaman gözdeleri onlardı zaten Natalie ve Harley. Ben ise işe yaramazdım. Tony'nin sesi kafam da dolanıyordu. Sinirle bağırdım.

Natasha'yı çekemezdim çok fazla darbe almıştım. Natasha'yı seviyordum ve ölmesine izin veremezdim.

Çekiyordum ama kolumdakı ve vücudumun bazı yerlerinde ki yaralar kendini iyileştirmiyordu.

"Lanet olsun." diye tısladım kendi kendime. Natasha bana seslendi "Peter kendini zorlama." dedi.

Kafamı sağa sola salladım.

"Natasha lütfen." ağlamaya başlamıştım. Natasha bana gülümsedi "Natalie'ye iyi bak Peter." dedi kendini ayağı ile itip ağın elimden kaçmasına neden oldu.

" dedi kendini ayağı ile itip ağın elimden kaçmasına neden oldu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Natasha!"

Tekrar ağ atmıştım ama yetişmemişti. Zorla da olsa onu tutmuştum ama kafasını yere vurmuştu. Ayağa kalkmasını bekledim ama kalkmadı ağı yere attım.

(Gwen'in ölümü gibi düşünebilirsiniz.)

Vücudu yere düştü hala hareket ettiğini göremiyordum. Zorlukla ayağa kalkıp aşağı inmeye çalıştım.

Ağrılarım yüzünden inemiyordum. Kendimi yere bırakıp daha çok ağladım.

•Natasha'yı öldürmek istemiyordum ama hikayenin devamı için önemliydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


•Natasha'yı öldürmek istemiyordum ama hikayenin devamı için önemliydi.

Spider & Widow || Andrew GarfieldHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin