Tony'den ayrılıp güvendiğim Peter'ın yanına gittim. Beklediğimiz herifler geliyordu.
Goblin'i ve diğerlerini kendi ellerimle öldürecektim.
Peter elimi tutup ona bakmamı sağladı. Bakışları çok içtendi baktıkça içinde yok oluyordum. Tony ikimizi izliyordu.
Strange birden önümüze indi ve elini uzattı. Peter şaşkınlıkla ne yaptığına bakıyordu "Ben Doktor Strange ve sen de Peter Parker olmalısın." dedi.
Peter elimi bırakmadan diğer eliyle Strange ile selamlaştı "Evet efendim." Strange ikimize baktı ve dönüp Tony'nin yanına gitti.
"Neden herkes ben suçluymuşum gibi hissettiriyor?"
Peter'ın sorusuna güldüm ve o da güldü sanki yapmak istediği şeyi başarmış gibiydi.
"Kimse ikinci bir Peter'a hazır değildi."
Diğer Peter'a baktığımda yanında Steve ve Bucky vardı. Hepsi bana bakıyordu Gwen beni görünce kaçar gibi Peter'ın yanına siniyordu.
"Sen hazır mıydın?" Peter'ın sesi kısıktı sormaktan çekinmiş gibiydi ne diyeceğimi bilemedim.
"Bilmiyorum."
Yazarın anlatımıyla
Avengers bir plan yapmıştı. Peter onları buraya çekmişti diğerleri ilaçları onlara enjekte ederken Strange büyü ile onları yollayacaktı.
Natalie bu planı sevmemişti onlardan Natasha'nın intikamını almak istiyordu. Hepsinin öldüğünü görmeden huzura ermeyecekti.
İlk önce Strange'nin büyüsünü bozmayı düşündü ama Wanda onu koruyacaktı yani bunu yapamazdı.
O yüzden ilaçları onlara enjekte etmeden öldürmesi gerekiyordu. Hiç olmadığı kadar hızlı olmalıydı.
Gwen hala korkutuğu için Peter'ı bırakmamıştı. Sürekli Natalie'nin etrafından uzak tutuyor veya kız ile ilgili konuşuyordu.
"Kötü birinin her zaman kötü olduğunu söylediğinde haklıydın Natalie." demesi Natalie'yi sinirlendirmişti.
Sanki Peter ölse o intikam almazdı. Natalie bu işten sonra Gwen'i de ortadan kaldırmak istemişti ama bunu yapmazdı.
O kadar acımasız değildi.
Diğer Peter'ın aksine Peter 2 Natalie'ye destek oluyordu üstelik anlayışlı ve daha zekiydi.
Herkes bölgesine geçmiş gelenleri bekliyordu. Peter 2 ve Natalie, Elektro ile uğraşacaktı.
Tony ve Peter Green Goblin, Steve ve Bucky Otto'yu.
Sam ve Rhodey ise Kertenkeleyi seçmişti.
Peter 2, Natalie'yi tutup yerlerine gitti. Natalie onunlayken inanılmaz derece de huzurluydu.
Aynı durum Peter için de geçerliydi. Daha önce hiç bu kadar mutlu hissettiğini düşünmüyordu.
Sadece kıza bakması bile onu heyecanlandırıyordu. Belki hızlı bir histi ama onu kaybetmek istemediğine emindi.
Peter, Natalie'ye bakarken sarışın kıza yakalandı. Natalie ona utangaç bir gülümseme sundu.
Peter heyecandan kafasını çevirdi ve sarı elektrikleri ile gelen Elektro'yu gördü.
Natalie'nin içi nefret doluydu. Onları tek tek öldürüp buradan gidecekti. Bundan sonra Avengers ile bağı kalmasın istiyordu.
Wanda hariç. Onun abla figürüydü ve her zaman birbirlerine yardım etmişlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Spider & Widow || Andrew Garfield
Khoa học viễn tưởngNatalie en yakın arkadaşı Peter'a aşık olduğunu düşünüyordu ta ki gerçek aşkı olan Peter'ı görene kadar.