•Boom

139 8 6
                                    

Natalie Romanoff (Varyant)

America Chavez peşimi bırakmıyordu. Üstelik peşimden gelmesi için bir nedeni yoktu bile.

"Beni bırak America."

America yüzünü bana çevirdiğinde gülümsüyordu. Bu tavrı şaşırmama neden olmuştu.

"Sana yardım etmek için buradayım Natalie." Bu kız cidden kafamı karıştırıyordu. Elimde ki güç bulutunu ona doğru uzattım ona güvenmiyordum.

En ufak hareketinde onu yok ederdim zaten "Ne demeye çalışıyorsun?" ellerini havaya kaldırdı teslim oluyormuş gibiydi.

"Peter'ı istiyorsun. Sana onu verebilirim ama bu evrende değil."

Evren demesi ilgimi çekti elimi indirdim ve üstüne yürüdüm "Anlat." Peter için neler yapabileceğimi biliyordu.

"Uzun zamandır diğer Natalie'yi izlediğini biliyorum. Bunun için aslında suçlu sayılırsın."

"Beni sen mi durduracaksın?"

Sorum ile kafasını salladı bana yumruk atacağı sırada büyüm ile elini tuttum. Peter'ı verecek gibi durmuyordu.

O zaman kendim alırdım.

America'yı havaya kaldırıp duvara vurdum. Yere düştüğünde tekrar kaldırdım ve güçlerini kendime çekmeye başladım.

"Yalancısın America."

Natalie Belova Romanoff

Odama girip kendimi yatağa attım. Kimse beni rahatsız etmesin diye onlara uyuyacağımı söylemiştim.

Peter'ı bekleyecektim onunla konuşmam gerekiyordu eğer gideceksem kimse bilmemeliydi yoksa beni durdurmak isteyeceklerdi.

Birkaç saat sonra tam uykuya dalarken camdan gelen sesle irkildim. Peter siyah kostümü yani Venom ile cama yapışmış durumdaydı.

Camın açılmayacak şekilde yapılmış olması iyi değildi. Bunu camı yaptırırken düşünmem gerekiyordu.

Yataktan kalkıp camın önüne gittiğimde Venom, Peter'a telefonunu uzattı.

Pete<3

'America Chavez her şeyi hazırladı. Sadece zamanı ayarlamamız lazım.'

'Ona teşekkürlerimi ilet.'

'Pekala. Ne zaman gidiyoruz?'

'Bana bizimkiler ile vedalaşmak için zaman ver.'

'Tamam seni seviyorum iyi geceler.'

'Seni seviyorum.'

Peter son kez bana baktı ve sıçrayıp uzaklaşmaya başladı. Bugün veya yarın bu iş bitiyordu.

Arkamı dönüp odadan çıkacağım sırada tekrar camın önünden gelen bir ses ile o tarafa döndüm.

Mavi yıldız şeklinde ki bir portal ve America ama bir sorun vardı. Varyantım buradaydı ve America'yı boğuyordu.

Varyantım kafasını kaldırıp etrafa baktı ve beni fark etti.

"Natalie." dedi sesi titriyordu heyecanlı mıydı yoksa korkmuş mu anlayamıyordum.

America'yı yere firlattı korkunç kostümü ile ölümcül derece de güzel gözüküyordu.

Onlara yaklaşmaya başladığımda o da bana yaklaştı. Birbirimizin önünde durduk ve gözlerime baktı.

Spider & Widow || Andrew GarfieldHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin