Her şeyi hazırlamıştım. Kostümümü de giyip gizlice binadan çıktım.
Felicia'nın rotasını öğrenmiştim ve onun için güzel bir hediye hazırlamıştım.
New York Mücevher Müzesi son hedefiydi ve orada onunla bir buluşma hazırlamıştım.
Birkaç Saat Önce
Odama yeni cam taktırdıktan sonra Harley'in yanına indim. Peter ile son zamanlarda çok iyi anlaşıyorlardı.
Kapıya geldiklerinde heyecanla bir şey konuştuklarını duydum.
"Bu kostüm çok ayrı oldu Parker."
Kapıdan kafamı uzattığımda kırmızı ve sarı renklerinde demir kolları olan bir hologram gördüm.
Muhtemelen Peter için kostüm yapmışlardı.
"Onu yok etmem için yeterli mi peki?"
"Dostum bunu yapma Nat bundan hoşlanmaz."
Peter hala holograma bakıyordu. Sinirli gözüküyordu ellerini sıkmış kaşlarını çatmıştı. Asıl soru kimin yok olmasından hoşlanmazdım?
"Sonuç olarak o da diğer sen ve Natalie'nin onu nasıl sevdiğini biliyorsun."
Peter'dan bahsediyordu. Peter diğer Peter'ı öldürmek mi istiyordu?
"En başından kaybettin. Üstelik Natalie katil olmanı istemezdi."
"Ama o aptal ile gitmeyi düşünüyor!" Peter'ın bağırışı ne kadar sinirli olduğunu belli ediyordu.
Derin bir nefes alıp sakinleşmeye çalıştı.
"Peter vazgeç bu işten o seni aynı şekilde sevmiyor."
Peter acıyla Harley'e baktı. Harley onun bu halini görünce üzülmüş gibiydi.
"Yani belki başka evrende sever."
Telefonuma gelen titreşim ile cebimden çıkardım ve mesaja baktım.
Bilinmeyen Numara
Benimle hesaplaşman gereken konular var.
Felicia?
Çok doğru. Saat 9'da New York Mücevher Müzesi. İçeride ol.
Beni bekliyordu. Üstelik öldürmek için. Saat 9'a 3 saat vardı. Hemen odama gidip hazırlanmalıydım.
Şimdi
Müzenin tam önünde duruyordum. Harley ve Tony'den çaldığım patlayıcıları çantamdan çıkardım.
Basit bir şekilde onu yok edecektim.
Kapıya düzenek kurmam gerekiyordu. Felicia'nın buraya gelmesi çok uzun sürmezdi.
Peter'ın yaptığı düzenek ödevlerini hatırladım.
Kapı kolu döndüğünde anında patlayacak bir düzenek yapmıştım.
Son kontrolümü de yapıp kancamı diğer binanın balkonuna fırlattım.
Tek yapmam gereken onun ölümünü izlemek olucaktı.
İlk başta Felicia'nın buna düşmeyeceğini düşündüm. Ama işe yarayacaktı ve bu gece o da ölecekti.
Çok fazla ölüm görmeye başlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Spider & Widow || Andrew Garfield
FantascienzaNatalie en yakın arkadaşı Peter'a aşık olduğunu düşünüyordu ta ki gerçek aşkı olan Peter'ı görene kadar.