•Hi Natalie

132 12 0
                                    

Neredeyse 1 haftadır Wanda ile kalıyordum. Kaçtığım günün ertesi günü Avengers gelip evi kontrol etmişti ama Wanda büyüsü ile beni saklamıştı.

Güçlü bir kadındı. Bana yardım ettiği için çok mutluydum ama arkadaşım Peter için de üzülmüştüm.

Tony buraya geldiğinde Peter'ın mektubu okuduğunu ve odasından çıkmayı reddettiğini söylemişti.

Kendi de üzgündü hata yaptığını anlamıştı. Eğer Natasha burada olsaydı böyle olmazdı.

Üstelik varyantımı bulmam gerekiyordu onu ikna edebilirdim. Benimle uzun süredir konuşmuyordu.

Billy'nin sesi ile daldığım düşüncelerden uyandım.

"Teyze boyama yapmak istemiyor musun?"

Ona gülümseyip konuşacağım sırada Wanda beni durdurdu "Biz Natalie ile bir arkadaşa gidiyoruz. Agatha sizinle ilgilenecek."

Çocukların bir an suratı asıldı ama Wanda'nın dediği beni heyecanlandırmıştı. Nereye gidiyorduk?

Agatha geldiğinde evden çıktık Wanda bana bakıp gülümsedi "America Chavez ile götürmeye gidiyoruz." dedi bir an telaş olsam da bana yardım edeceği belliydi.

"Peki varyantım?" dediğimde Wanda "Zaten onun için gidiyoruz evren değiştirme işi sonra." dedi.

Ormanın içinde bir kulübe de America'yı bekliyorduk. Nereden nereye gelmiştim böyle.

Peter Parker'a hoşlantı duyarken şimdi onun varyantı için evren değiştiriyordum.

America içeriye girdiğinde Wanda çoktan Scarlet Witch haline bürünmüştü bile.

America beni görünce şok olsa da hızla kendine geldi. Wanda konuyu kısaltmak için konuştu.

"Bize yardım edeceksin. Önce varyantı bulacağız sonra da onu Peter'ın evrenine yollayacaksın."

Wanda ellerini göğüsünde birleştirip kıza baktığında ayağa kalktım. America Chavez konuşmak istiyor gibiydi ama konuşamıyordu.

"Konuş."

Wanda'nın sesi ile kız irkildi ve konuşmaya başladı "Varyantın buranın yakınlarında onu buldum ama ikna etmesi zor biri o."

Wanda ile birbirimize baktık "Sen o işi bana bırak şimdi beni onun yanına götür America." kız kabul edince varyantımın yanına gitmek için yola koyulduk.

Koca bir dağda yıkılmış harabe bir kalenin içine girmiştik America nereye gideceğini iyi biliyordu.

Kalenin altına inmeye başladığımda etraf kararmıştı ama Wanda elinde ki bulutumsu büyüsü ile ışık saçıyordu.

Keşke elimde çıkan mavi tonlarında ki parmaklıklarda bu işe yarabilseydi.

Wanda'ya bu garip parlak şeyleri anlattığımda beni anladığı çok belliydi güçlerim olmuştu ve aslına bakarsak pek istemiyordum.

Tünelin sonuna geldiğimizde onu gördüm arkası bize dönük duruyordu bir şeylerle uğraşıyor gibiydi.

America Chavez bir adım ileriye gidip ona yaklaştı "Natalie!" seslenmesi ile varyantım ona döndü. Sinirliydi.

"Chavez?" yüzünde bir sırıtma belirdi beni ve Wanda'yı görmüyordu karanlıkta duruyorduk.

Elini uzatıp mavi ışık saçtı ve Chavez'i havaya kaldırdı.

America Chavez korkuyla bağırınca Wanda ve ben de ileri atıldık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

America Chavez korkuyla bağırınca Wanda ve ben de ileri atıldık.

Wanda'da kendi gücünü kullanıp varyantımı geriye fırlattı ve America'nın serbest kalmasını sağladı.

America'nın kalkmasına yardım ederken varyantıma baktım. Yerdeydi ve şaşırmıştı.

Yerden kalkıp bize baktı "Siz burada ne yapıyorsunuz?" dediğinde Wanda ile göz göze geldim.

"Senin için bir teklifim var." dediğimde bana bakıyordu ne olduğunu anlamamıştı. Ne de olsa uzun süredir benimle iletişime geçmiyordu.

"Seninle yer değiştirmek istiyorum."

"Ne?"

Önune yürüyüp ona baktım "Bak biz aynıyız ama farklı kişileri seviyoruz." lafımı böldü "Kısmen aynı kişiler." dediğinde gözlerimi devirdim.

Bana devam etmem için komut verdi "Ben bu evreni terk edeceğim ve Peter ile olduğum evrene gideceğim. Sen de burada kalıp benim yerime geçeceksin ve Peter'ını alacaksın."

"Onun kalbini kırdın Natalie."

Evet kırmıştım hem de çok "Biliyorum ama mecburum lütfen." dediğimde varyantım arkamda duran iki kişiye baktı.

Daha sonra yüzüme baktığında sanki emin değil gibi duruyordu.

Uzun ve derin bir sessizlik oldu hepimiz onun ne diyeceğini bekliyorduk. Eğer kabul etmezse yine de gidecektim.

"Tamam pekala."

Sevinçten yerimde zıplayıp ona sarıldığımda şaşırmıştı biraz beklese de o da bana sarılmıştı.

Gülümseyerek Wanda'ya baktığımda o da bana gülümsüyordu. Her şeyi yoluna koymuş sayılırdım.

"Hikayem ne peki?"

İşte şimdi başlıyorduk. Oturup onunla konuştum bütün hikayeyi anlattım her şey aklına girmişti.

Natasha ve Yelena'nın ölü olması onu üzmüştü elbette. Konuşmamız bitince ayağa kalkıp Wanda'nın yanına gitti.

"Özür dilerim Wanda."

Wanda tek kaşını kaldırıp ona baktı "Ne için?" diye sorduğunda America ne olduğunu anlamış olmalıydı ki ikisine bakıp gülümsüyordu.

"Seni öldürdüğüm için. Pietro'da intikam için Peter'ı öldürdü."

Wanda donmuştu resmen Pietro'nun böyle bir şey yapması onu şaşırtmış olsa gerekiti. Pietro'yu tanımazdım ama anlatıldığına göre birini öldürmek gibi bir niyeti asla olmamıştı.

"Seni affediyorum."

Pekala yarın her şey bitecekti ben gidecektim ve Peter varyantım ile burada mutlu olacaktı.

Vuhh bir sonra ki bölüm final <3

Bu kitaptan sonra Tom'un Peter'ı ile ilgili bir kitaba başlayabilirim aşklar.

Oy ve yorum atmayı unutmayın sizi seviyorum <3

Spider & Widow || Andrew GarfieldHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin