Sabah erken kalkıp Natasha ve Yelena'nın mezarını ziyaret ettim. Artık burada ki son günümdü ve eminim daha mutlu olacaktım.
İçimde hala bir burukluk vardı keşke son kez Mj, Ned ve Peter'a sarılmış olsaydım.
Varyantım 1 günümü onunla geçirdiğim için güçlerimi az da olsa öğretmişti. Şimdi ise Wanda'nın kendi için özel yarattığı büyük bahçedeydim.
Bahçenin ortasında büyük bir alan vardı Chavez portalımı açacak ve gidecektim.
Kıza yaklaştım "Beni hemen Peter'ı bulabileceğim bir yere yollar mısın?" dediğimde gülümseyerek kafasını salladı.
"Tam evinin önüne bir portal açacağım."
Ona yaklaşıp sarıldım ve "Teşekkür ederim America." dedim gülümsemesi kıkırtıya dönüştü.
Wanda'ya döndüğümde çantamı bana uzattı "Her şey içinde tatlım." yanında getirdiği Billy ve Tommy hızla bana sarıldı.
"Seni özleyeceğiz Natalie Teyze."
Ben de onlara sarıldım "Merak etmeyin Teyzeniz yarın burada." onlara üzülmemeleri için yalan söylemiştik.
Yarın burada olan ben değil de varyantım olacaktı.
Wanda'ya da sarıldıktan sonra America'ya baktım. Kendini toparladı ve kocaman mavı yıldızlı portalını açtı.
Portaldan görünen eve baktım. Dışarıda bir kadın duruyordu ama arkası dönüktü bizi fark etmiyordu.
May hala olduğunu düşündüm. Onun öldüğünü düşünüyordum belki de bir şeyler değişmişti.
Derin bir nefes aldım ve son kez bizimkilere baktım. Hepsi bana gülümsedi ben de karşılık verdim ve portaldan adım attım.
Diğer tarafa geçtiğimde arkamdan kapanan portala baktım. İşte her şey bitmişti sonunda kurtulmuştum.
Çantamı daha sıkı tuttum ve merdivenlerden çıktım. Kadın bana baktı ve gülümsedi.
"Merhaba efendim."
Elinde ki eşyaları bırakıp bana yaklaştı "Siz May Parker mısınız?" kafasını evet anlamında salladı.
Ölmemişti yani. Beni baştan aşağı inceledi "Peter için mi geldin?" dediğinde heyecanlanmıştım.
Kafamı hızla salladım evet May onun için gelmiştim.
May beni içeri davet etti "Peter yukarıda bekle çağırayım."
May yukarı çıkarken evi inceledim aile fotoğrafları süsler ve güzel geniş bir ev gerçekten çok rahat hissediyordum.
May yukarıdan indiğinde kafamı çevirdim ve evet işte karşımdaydı ama bitik bir halde gibi duruyordu.
Beni gördüğünde şaşkınlıktan donmuştu göz altları şişmiş gibiydi May bize gülümseyip mutfağa gitti.
Peter son basamaktan inip bana baktı ve yanıma yaklaştı gülümsemem büyümüştü.
"Sen gerçek misin?" kafamı salladım "Son derece gerçeğim Peter." dediğimde hızla bana sarıldı.
O kadar güçlü sarılmıştı ki kemiklerimi kırmak üzereydi.
Sarılmaya son verio yüzümü elleri arasına aldı "Nasıl gelebildin?" dediğine onu öptüm gerçekten onu seviyordum ve çok özlemiştim.
"Chavez yardım etti. Asıl sana ne oldu Peter?" Peter mutfağa baktı ve elimi tuttu "Yukarı gidelim anlatacağım."
Odasına girdiğimizde tipik Peter Parker odasıydı zekası cidden fazlaydı ve odasında bunu çok iyi yansıtmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Spider & Widow || Andrew Garfield
Fiksi IlmiahNatalie en yakın arkadaşı Peter'a aşık olduğunu düşünüyordu ta ki gerçek aşkı olan Peter'ı görene kadar.