•Big Brother Harley

656 34 6
                                    

Natalie Belova Romanoff

Peter bizi ekmişti hem de Gwen için, sinirle olduğum yerde dönüp duruyordum.

"Natalie sakin ol artık." Mj'nin sesi ile ona baktım "O. Bizi. Ekti." Kelimeleri bastırarak teker teker söyledim.

Gwen ile birkaç gündür konuşuyorlardı ve Peter inanılmaz bir şekilde ona tutulmuştu.

"Belki de artık bizi sevmiyordur." Ned küçük bir çocuk gibi ağlamak üzereydi ama o da Gwen'e hayrandı.

"Saçmalığı kes Ned sen de Gwen'i sevdin!" dediğim ile korkuyla bana baktı "Gwen'i kıskanıyor musun?" ellerimle yüzümü kapatıp sızlandım.

"Onu kıskanmıyorum sadece Peter'in hemen onu sevmesine şaşırıyorum."

Mj oturduğu yerden kalktı "Belki de temiz hava almalıyız sen de kendine gelirsin." beni omuzlarımdan tutup kapıya götürdü.

Merdivenlerden inerken Ned, Peter'ı arıyordu ama o tabi ki açmamıştı. Sinirle güldüm "Boşuna uğraşma Gwendolyn ile çok mutludur."

"Belki de Gwen'de onu sevmiştir." Mj hızla Ned'in kafasına vurdu "Natalie'yi delirtmek mi istiyorsun sen?" dedi ve Ned'i tutarak inmeye devam etti.

Sinirim yüzünden düzgün düşünemiyordum ama birbirlerini bu kadar sevmeleri çok rahatsız ediciydi.

Bir süre şehiri turladık. Ned ve Mj eğleniyordu ama benim kafam Peter'a gitmişti. Gerçekten Gwen'den bu kadar hızlı hoşlanmış mıydı?

Belki de hata yapmıştım Mj haklıydı ona hislerimi söylemem gerekiyordu. Benim suçumdu.

Telefonuma gelen bildirimle heyecanla Peter olduğunu düşünerek mesajı açtım.

Tony'den mesaj beklemiyordum ama o da br şeydi.

Süper Stark

Hemen evime gelmeni istiyorum yoksa çok kötü olur.

Tony açık açık beni tehdit ediyordu. Gözlerimi devirip mesajı kapattım.

"Hey çocuklar gitmem lazım Tony çağırıyor." ikisi dönüp bana baktılar "Seni götürebiliriz." Mj'in dediğini hayır anlamında kafamı sallayarak reddettim.

"Göldeki eve çağırıyor oraya gelemezsiniz." hemen önümde duran siyah arabaya baktım. Arabanın camı açıldı ve Happy bana baktı.

"Bin çabuk gitmemiz lazım." bu telaşın sebebi neydi üstelik Tony benim burada olduğumu bilip nasıl Happy'i yollamıştı.

Dediğini yapıp salınarak arabaya bindim. Happy hızla sürmeye başladı "Happy bu telaş ne için?" Happy dikiz aynasından bana bakıp yola döndü.

"Tony'nin önemli bir işi var." çok açıklayıcı olmuştu cidden. Sinirle oflayarak geriye yaslandım ve Peter'i aramaya çalıştım.

Açmadı.

"Ciddi misin sen!?" çağırdığı sebep çok saçmaydı "Evet küçük hanım önemli bir düğüne katılmam lazım ve siz üçünüz Morgan'a bakacaksınız."

Tony aynada saçlarını düzeltirken benimle konuşuyordu. Ben ve yanımda duran Harley evet Harley Keener sinirle ona bakıyorduk.

Spider & Widow || Andrew GarfieldHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin