O gece asla durmandan Peter'ı aramıştım. Bir türlü ortaya çıkmıyordu.
Aramalarıma yine cevap vermiyordu. Sabaha karşı odama gird ve masa da duran bir not buldum.
'Benimle evrenime gel.
-P.'
Onunla gitmem için uğraşıyordu. Notu alıp bizimkilerin uyanmasını bekledim.
✵
"İmkanı yok!"
Tony'nin bağırışı bütün odayı inletirken. Peter ve Harley bana kızgın bir şekilde bakıyorlardı.
"Ama Tony onunla gidersem her şeyi yoluna koyabiliriz."
"Ya da seni kandırıyordur ve seni öldürmeye çalışıyordur?"
Harley'in dediği ile gözlerimi devirdim "Öldürmek istese şimdiye öldürürdü." dedim ama kimse beni dinlemek istememişti.
"Felicia ile çalışıyor. Gwen'den sonra başka birini daha kaybetmek istemiyorum!"
Peter ceketini alıp odadan çıkarken arkasından seslendim "Peter!" ama durmadı ve koridorda yok oldu.
"Üzgünüm evlat ama bunu göze alamam."
Tony'de odadan çıkarken elimde tuttuğum not ile Harley'e baktım. Yüzünde her ne kadar bana yardım etmek istese de yardım etmeyeceğinin ifadesi vardı.
"Harley." dedim umutsuzca başını salladı "Üzgünüm Nat." dedi ve o da odadan çıktı.
Kendi başıma koltuğa oturmuş elimde ki nota bakarken ağlamaya başladım.
Natalie Belova Romanoff (Varyant)
Onu öldürmüşlerdi. Artık Peter'm yoktu ve onu benden alan kişi ise Pietro olmuştu.
Sırf Wanda'yı öldürdüğüm için aynı acıyı yaşatıyordu bana. Peter'ın yerde hareketsiz yatan bedenine bakarken ağlamaya devam ediyordum.
Natasha yanıma gelip eğildi "Çok üzgünüm Natalie." dedi ama hiçbir işe yaramazdı. Üzgün olması Peter'ı geri getirmeyecekti.
Kendime Hex yaratabilirdim ama gerçek olmadıklarını idrak edecek kadar kendi kontrolümdeydim.
✵
Artık Peter olmadığına göre sözümü çiğneyebilirdim ölümünün üstünden 5 hafta geçmişti.
Evim de odama girip konsantre oldum ve evrenler arasında en kötü halimin olduğu evreni seçtim.
Ona yardım edebilirdim. Böylece aynı acıyı çekmezdi.
Ya da onunla yer değiştirirdim ve her şey normale dönerdi. Benim için her şey.
Natalie Belova Romanoff
"Sorun ne?" Carol salona girerken elimde ki notu buruşturdum. Ne kadar süredir burada oturuyordum bilmiyorum ama çok olmuştu.
Sarışın kadına döndüğümde elinde mavi bir güç tuttuğunu gördüm.
"O ne?" dedim sorusunu görmezden gelerek "Enerji çekirdeği bana güçlerimi kazandıran türden değil ama." dedi elinde ki enerjiye bakarken.
"Ne gibi?"
Arkasından gelen kız ceval verdi "Eski bir uzaylı türünü yok etmiş türden. Slime gibi olan bir tür." kıza bakarken Carol gururla kızı tanıttı.
"Kamala Khan yani Ms. Marvel."
Carol'un eski adı. Captain Marvel olmadan önce ki adıydı Ms. Marvel.
Kamala yanıma gelip elini uzattı "Senin hayranınım gerçi hepinizin hayranıyım ama Captain Marvel çok ayrı." gülümseyerek elini tuttum.
"Memnun oldum Ms. Marvel." dedim.
✵
Gece odama girdim ışığı açmamla birisi üstüme atladı ve beni boğmaya başladı.
Yüzünü gördüğümde uzun zamandır beklediğim kişi olduğunu gördüm.
Felicia Hardy.
"Gwen gitti şimdi sıra sende Natalie." Boğazımı sıkarken ani bir hareketle parmağımı gözüne soktum.
Kız acı ile geri çekilirken bu sefer ben üstüne atlamıştım.
"Kolaysa dene." birbirimizi odanın her köşesine firlatiyorduk.
Yere düşen kitaplar kırılan çerçeveler ve bir çok şey. Camın önüne geldiğimizde kararımı çoktan vermiştim.
Felicia'yı öldürecektim ve Gwen'in de intikamını almış olacaktım.
Tekmeyi atmamla Felicia camdan düştü. Cam kırıldığı için çok büyük bir ses çıktı.
Düştüğünü görmek için camdan uzandığımda kimse yoktu. Yine kaçmıştı.
Odamın kapısı büyük bir sesle açılırken Peter yanıma ilk gelen olmuştu.
"Natalie iyi misin?" Tony'nin sorusu ile kafamı salladım hepsi kırılan cama ve dağılan odaya baktı.
"Felicia gelmişti."
Peter yüzümü tutup kendisine çevirdiğinde "Yanağını çizmiş." dedi. O an fark etmemiştim ama acı şimdi hissediliyordu.
"Sorun yok iyiyim." dedim geri çekilirken sabah ki olay için hala sinirliydim "Yaranı temizleyelim." Carol beni odadan çıkartırken yine başıma ağrı girdi.
'Seni buldum.'
Rüyamda ki sesti bu daha doğrusu kabusumda ki. Gerçekten beni bulmuştu içim de çok farklı bir acı hissettim.
Gerçekten birisi için yas tutuyordu. Acıyla hareket ediyordu ama ne olduğunu çözmekte zorlanıyordum.
✵
•
Yorum ve oy atmayı unutmayın <3
•Bu arada bu kitaptan sonra hangi karakter ile ilgili kitap istersiniz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Spider & Widow || Andrew Garfield
Ciencia FicciónNatalie en yakın arkadaşı Peter'a aşık olduğunu düşünüyordu ta ki gerçek aşkı olan Peter'ı görene kadar.