•Stay With Me

180 10 0
                                    

Saat kulesinin önüne geldik kimse yoktu. Etrafı incelediğimde kulenin her tarafı çimdi ve geniş bir yerdeydi şehirden biraz uzaktı.

"Çok güzelmiş."

Gwen çimlere oturunca Peter yanıma geldi ve maskesini yüzünü gösterecek şekilde açtı.

"Spider Man olduğumu öğrendiği gün buraya getirmiştim onu." dedi ve o da çimenlere oturdu.

Yanına oturdum yüzüne baktım pişmanlıkla Gwen'e bakıyordu. Yükselen ayın ışığı Gwen'e yansıyordu.

"Benim yüzümden bu halde."

Hala pişmanlık duyuyordu birilerinin bir şey için pişmanlık duymasını istemiyordum artık. Aynı pişmanlığı Natasha için de yaşamıştı.

"Peter onu koruyacağız."

Peter yüzünü bana çevirdi "Peki ya Peter ne olacak Natalie?" Bütün gün bunu düşünmüştüm beni kandırıp Felicia ile iş yapıyor diye korkuyordum.

"Felicia ile saldırırsa ne yapacağız?"

Peter devam etti bir an cevap veremedim dilim tutulmuş gibiydi ya bana karşı gelirse ve ikimizden birine bir şey olursa.

Ben ona zarar versem üzülürdüm peki o? Sabahtan beri yoktu ve son görüldüğünde Felicia ile gitmişti.

"Karşı koyacağız Peter."

Yüzünde bir değişiklik oldu umutla bakıyordu artık. Yoksa onu burada bırakıp gideceğimden mi korkuyordu?

"Gerekirse Felicia'yı parçalara ayırırım ama yine de sana yardım ederim."

Dediğime güldü ve geriye yaslandı "Parçalara ayırmak mı? Güzelmiş." dedi ve gözlerini kapattı.

Bir süre sonra kaşları çatıldı ve birden ayaklanıp Gwen'in yanına gitti. O kadar hızlı hareket etmişti ki ancak kendime gwlip peşinden gidebilmiştim.

Gwen'i arkasına aldı "Sorun ne Peter?" sarışının sorusuna saçlarını örten maskesini takmak yerine tamamen çıkartarak cevap verdi "O burada."

Hangisi buradaydı Felicia mi Peter mı? Cevaptan korkmama rağmen sormam gerekiyordu "Kim?" Peter biraz daha durdu.

"Bilmiyorum birisi burada."

"Doğru tahmin."

Tam önümüze atlayan Felicia cevabımız olmuştu kısa bir süreliğine rahatlamıştım ama Peter'da burada olabilirdi.

"Felicia ondan uzak dur onlar ayrıldı."

Felicia kaşlarını çattı kendi kostümünü hazırlamıştı siyah kostümün üzerinde dengesiz beyaz çizgiler vardi.

"Onu istiyorum evet ama seni de istiyorum."

Eliyle beni gösterdiğinde şaşırmıştım benim onunla bir ilgim yoktu.

"Benim evrenimde o Peter benimdi ama sen onu benden aldın!"

Felicia başka evrenden gelmişti ve kimse bunu düşünmemişti "Buraya geldiğimde onu görmeyi beklemiyordum. Şimdi onu geri istiyorum."

Peter ikimizi de arkasına aldı hisleri onu uyarıyor olmalıydı "Sen hastasın." dedi Peter.

"Anlamıyorsun sadece birlikte olmak istiyorum."

Felicia masum rolü oynuyordu "Burada Gwen ve Natalie olmazsa benimle olursun." Peter'ın yanına geçtim bakışlarım ikisi arasındaydı.

Felicia birden koşmaya başlayınca Peter, Gwen'i alıp saat kulesinin tepesine ağ attı. Ben de önlerine geçip sopalarım ile ona saldırmaya başladım.

Spider & Widow || Andrew GarfieldHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin