Частина 8.

261 28 0
                                    

Дісталися вони досить швидко. Намджун не сказав куди вони зібралися і коли Техьон смикнувся у бік підземки, той його зупинив.

– Адже ти не знаєш куди нам, та й на особистому транспорті швидше.

Техьон, хай і з вісімнадцяти був столичним хлопцем, але метро та потяги були єдиною любов'ю. Маючи власні заощадження, він жодного разу не поривався купити собі машину.

Сидячи у великому автомобілі він постійно сіпався та озирався. Настав час звикати, що він хвостиком за айдолом, а Чонгук навряд чи може дозволити собі піші самотні прогулянки, враховуючи його армію фанаток, серед яких був навіть його старший брат. Уявивши Джина, що біжить за Чонгуком, який у паніці намагається втекти, Техьон тихо хіхікнув і помітно розслабився. Намджун у цей час шарудів товстезним щоденником.

– Сьогодні у Чонгука зйомка в рекламі, ми їдемо до студії, – не підводячи погляду від записів, зазначив менеджер. – Завтра у нього фотосесія, післязавтра вікно, якщо хочеш, можеш провести з ним якесь інтерв'ю... – Кім відірвався від сторінки, з питанням в очах дивлячись на журналіста.

– Так, можливо.

Намджун ствердно хмикнув і відмітив щось олівцем, після чого продовжив літати поглядом по чисельним планам свого підопічного, задумливо жуючи кінчик олівця. Техьон зіщулився, він довго боровся з подібною звичкою у Лійон, щоб спокійно реагувати на це.

– Хьон, можна запитати, – почав він, ненав'язливо відводячи руку з олівцем від рота Намджуна.

– Запитуй, можеш не уточнювати щоразу.

– Коли Чонгук має відпочинок, чи є він взагалі? Я звичайно чув про графіки зірок, але тепер хочеться дізнатися про це зсередини всього цього, розумієш.

– Якщо говорити про цей період, то ми пішли на певну хитрість. Чонгук з дебюту не мав відпусток. Але цього року він дуже просився – давно не бачив батьків, хоче відпочити фізично та морально. Він мав камбек і кілька промо-шоу, зараз ми знімаємо контент трохи випереджаючи дати.

– Тобто, щоб скрасити фанатам час без його виступів.

– Не тільки. Також щоб безперешкодно виїхати до Пусана чи в інше місце, де він захоче відпочити – досить складна схема, але Чонгук сам це запропонував. Типу попрацює пару тижнів на виснаження, але потім у нього буде два, а може і три тижні відпочинку, буде видно.

Татусю, я знайшла тата!Where stories live. Discover now