Частина 27.

292 25 9
                                    

Ранок на Гаваях неймовірно вологий. Техьон майже відліпився від вологих простирадл і схилився до телефону на тумбі. Тиждень на Гаваях минув дуже непомітно, особливо у спостереженні за Чонгуком. Як би тут не було цікаво, але хотілося потрапити додому. Омега тихо встав із ліжка, щоб не турбувати сон доньки. Лійон дуже чутливо спала на острові, найімовірніше через спеку.

Техьон вийшов на балкончик, що прилягає до їхнього орендованого будиночка. Тут вітерець трохи охолодив розпалену шкіру.

– Ти вже встав, – тихий хрип чонгукового голосу, навіть не змусив омегу здригнутися.

Він озирнувся на альфу, який спросоння був неймовірно чарівний: тоненькі щілинки очей, на щоці вологий відбиток від подушки і дикі вихори волосся, що недбало вляглися під найнеймовірнішими кутами.

– Ти такий гарненький зранку, – зірвалося з уст Кіма.

– Ні, - похитав головою альфа, – я не гарненький.

– Брехунець, – усміхнувся Техьон, витягнувши руку і направляючи альфу до себе ближче, адже альфа спросоння мало що бачив.

Чонгук усім тілом притулився до омеги, м'яко обіймаючи за талію. Його ніс уткнувся у вигин шиї омеги. Так він застиг, тихо і розмірено дихаючи, поступово прокидаючись. За якийсь тиждень це стало традицією: тут їх ніхто не шукає і не бачить.

– Як спалося?

– Добре, хоча спекотно. А ще сумую за домом.

– Так? – альфа відсторонився від шиї, вивчаючи згасле обличчя хлопця.

– Тут гарно, нові краєвиди, цікава їжа і люди, але вдома завжди добре. Компанія теж нічогенька, – поблажливо хмикнув він, грайливо дивлячись в очі Чона.

– І за те, дякую. Як просувається робота?

Техьону дивно було чути подібне запитання, адже раніше той мало приділяв увагу процесу створення проєкту: він усяко допомагав інформацією, погоджувався на зйомку і знімки, але, щоб говорити про просування.

– Нормально, це до речі останній тиждень, поки я можу все зібрати і зробити просту фотосесію.

– Як останній? – Чонгук міцніше обійняв Техьона, немов той просто зараз зібрався йти.

– А ось так – згадай сьогоднішнє число. Далі мені доведеться повернутися в офіс і займатися всією організацією, щоб рівно за день до твого дня народження все було бездоганно.

Татусю, я знайшла тата!Where stories live. Discover now