Бонус «У мене серце не на місці» (NC-17)

240 23 7
                                    


Бонус із рейтингом. Ви попереджені, що переходячи до прочитання, ви свідомо готові прочитати текст з елементами чи повноцінним описом статевого акту, вживання алкоголю чи курінням, насиллям тощо.

____________________________________________


– Цікаво, як це, – прошепотів Техьон, погладжуючи пальцем відкриту ділянку шкіри. Чімін здригнувся.

– Лоскотно... Що ти там робиш?

– Мені просто цікаво, як це – отримувати мітку?

Техьон багато читав про це, навіть не посоромився запитати у брата, з медичного боку, але логічніше було запитати найкращого друга, який відчув усе на собі. Омега обводить пальцем акуратну мітку, яка нагадує тонкий м'ятний листок, пускаючи натовп мурашок по шкірі друга.

– Ну... це багатогранне почуття. Одним словом, і не скажеш. Фізично трохи боляче, але далі навіть приємно, а від думки, що це твоя кохана людина – не висловити словами насолоду. Мені було достатньо знати, що я зі своєю коханою людиною добровільно й взаємно з'єднуюся емоційно та фізично.

– Аж зуби звело, – видихнув по інший бік від Чіміна Джин. Омеги дружно усміхнулися. – То у вас двостороння мітка?

– Звісно. Після того як я відійшов від оргазму і радості, Юнґі було не відвертітися, – єхидно усміхнувся Пак.


– Я не знаю, як, але я ще стою на ногах, – Техьон тяжко привалюється до ледь зачинених дверей.

Їхнє весілля пройшло чудово, і як би не хотілося піти в самий розпал і залишитися тільки удвох, молодята стійко терпіли і чекали закінчення вечора. Захват і хвилювання досі поколювали від маківки до кінчиків пальців, незважаючи на те, як втома після місяців очікування і підготовки до церемонії і самого весілля валили пару з ніг.

– Тоді, Чон Техьон, гадаю, ви не будете заперечувати проти теплої ванни і масажу, – прошепотів Чонгук, м'якими невагомими поцілунками виціловуючи якийсь свій хитромудрий візерунок на шиї омеги. У Техьона у всіх смислах підкошувалися ноги: від звернення «Чон», хвилюючого трепету в грудях і обіцянки ванни з масажем.

– На все скажу «так», якщо ти приєднаєшся...

Чонгук багатообіцяюче посміхнувся, і легко підхопивши Техьона під сідниці, поніс його до спальні. На всю красу знятого номера омезі не хотілося дивитися, зараз більшу насолоду він отримував, вбираючи поглядом блиск очей чоловіка, перебираючи пальцями вже зруйновану святкову зачіску, вдихаючи яскраво розквітлий, від передчуття довгої і солодкої ночі, мускатно-горіховий аромат. Замість того щоб посадити Техьона на ліжко, альфа садить його на міцну дубову тумбу. Омега схрестив ноги на його попереку, притягуючи до себе ближче і впиваючись жадібним поцілунком: тягуче, гаряче і ненаситно, Техьон спершу посмоктував губи чоловіка, язиком торкаючись зубів і язика. Від зіткнення язиків, Чонгук нестримно застогнав – цей звук хвилею пронісся по тілах, осідаючи тяжкістю в уже розпаленому бажанням паху.

Татусю, я знайшла тата!Where stories live. Discover now