Частина 20.

286 29 2
                                    

– Мій любий хлопчику! – струнка жінка, нижче на голову Чонгука, міцно обіймала того і говорила ще щось вже нечутне Техьону, Лійон та Вонхо, які стояли біля машини, яка привезла їх. Охоронець тихо допомагав вивантажувати речі, а поки що сам омега з донькою спостерігали за зворушливою картинкою. Техьон поспішив опустити погляд, щоб не порушувати сімейну ідилію, а потім схаменувся допомагати з речами.

– Татку, а хто це?

– Це мама Чонгука.

– А ми тут житимемо поки... від-ря-дже-ння?

– Молодець, – похвалив Те вимову доньки. – Але жити ми будемо поблизу, може мотель чи... – вже більше собі говорив журналіст.

– Хм, не думаю, – відповів Вонхо. – Вибач, що перебиваю, але я вже знаю, що Чонгук обговорював з матір'ю ваш приїзд і вона з радістю приготувала кімнату для гостей.

– Ні. Ні-ні-ні, – замахав головою Кім.

– Чому, тату?

– Ми не зловживатимемо добротою пані Чон. Тим більше, я на роботі.

– Пробач Техьон, але знаючи впертість Чонгука, тобі не висковзнути, – співчутливо сказав Вонхо, але очі його блищали веселощами і передчуттям. – А коли я поїду, то взагалі вам нічого не заважатиме працювати, – посміхнувся охоронець, від чого фраза здавалася двозначною чи це лише думки Кіма.

– Поїдеш?

– Так, сімейні обставини, – щоки Вонхо зашарілися. – Намджун приїде через тиждень чи півтора.

Техьон лише тяжко зітхнув. Опинитися майже наодинці з Чонгуком після усіх розкритих історії, було тим що бентежило Техьона.

* * *

– Отже, Ви, Техьон, журналіст, – швидше констатувала факт, ніж запитувала пані Чон, поставивши перед хлопцем чашку, над якою здіймалася гаряча ароматна пара.

Те, що Техьона залишили поодинці з матір'ю Чонгука, було дуже ніяково. А те, що альфа розповідав про нього матері (про це принесла звістку пташка- Вонхо), було вдвічі незручним. З сусідньої кімнати було чути шум і сміх веселої Лійон, разом з Чонгуком і Вонхо. Варто було альфі познайомити журналіста з донькою матері, як він з Лійон втікли до вітальні. Добре що Техьон вміє мстити тихо – впише в статтю, який Чон безсовісна дупа, хоча й це фанатки вважатимуть чарівним.

Татусю, я знайшла тата!Where stories live. Discover now