Не випускаючи чайника, Техьон поквапився відчинити двері.
– Чонгук ? – вражено застиг Кім, побачивши непроханого гостя.
Варто було Техьону відволіктися – і ось він, джерело його тривог. Чонгук стояв, невпевнено тупцюючи, хоч він і посміхався, але куточки його губ тремтіли від хвилювання.
– Вітання!
– Ти що тут робиш? Як ти знайшов мою адресу?
– Підключив декілька каналів, – неохоче відповів Чонгук.
Техьону часом було страшно від того, як легко можна в двадцять першому столітті знайти адресу малознайомої або зовсім незнайомої людини, особливо сам будучи журналістом, бачив чимало прийомів як дістати потрібну інформацію.
– То що ти хотів?
– Я тут... я хотів..., – ще більше зам'явся Чон. Техьон помітив, що хлопець прийшов не з порожніми руками і зараз безжально м'яв ручки пакета. – Дозволиш зайти?
– Добре, заходь, – запросив Кім. Суміш хвилювання, інтересу та передчуття лоскотала десь у районі сонячного сплетіння. – Прямо коридором і праворуч у кухню, тільки тихо повз вітальню – Лійон спить, – дав швидкі і тихі настанови омега.
Чонгук кивнув і неквапливо рушив у вказаному напрямку. Його ноги в шкарпетках плавно і безшумно ковзали паркетом, а пакет він ніс на витягнутій руці, щоб не створювати зайвого шуму – Техьон посміхнувся, розчулюючись такій старанності з боку співака. Чон дивився вперед і лише опинившись на рівні вітальні, його цікавість помітно виграла боротьбу із вказівками – Чонгук кинув погляд у кімнату. Кинув і застиг. Техьон зупинився біля хлопця та віддзеркалив його дії.
У кімнаті було приглушене світло, телевізор, який ще хвилин сорок чи годину тому розважав мультиками – мовчав; крізь легкі штори пробивалося м'яке сонячне світло і тонкою павутинкою відбивалося на стінах. Лійон спала, згорнувшись у теплий клубочок, занурившись глибоко в дивані подушки і обійнявши фаворита цього тижня – кролицю Джуді Хоппс .
Техьон звично розтяг губи в широкій посмішці, адже для нього було невимовним щастям спостерігати подібну картинку щодня, протягом кількох останніх років. Перевівши погляд на Чонгука, омега не підозрював побачити схожу посмішку – сильний контраст у порівнянні з вчорашнім днем.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Татусю, я знайшла тата!
Fanfiction- Татусю, я знайшла тата! Кожен у житті прагне знайти своє щастя. Можливо, у Кім Техьона є перевага у цій непростій справі. А ім'я переваги - Кім Лійон. Україномовна версія фанфіку "Папочка, я нашла папу!"