Частина 23.

280 24 2
                                    

Кольорові вітрини, безліч народу, шум кас, – звичайнісінька атмосфера для обіду буднього дня у гіпермаркеті. Пари зазвичай неквапливо ходять між відділами, заграючи та розважаючись. Сімейні пари з дітьми на найвищих швидкостях бігають між стелажами, намагаючись не відхилятися від довгого списку покупок і оббігати найцікавіші для їх дітей відділи – інакше закупи затягнуться на добрі дві години.

Юнги з Чіміном були з тих, хто просто гуляв, роблячи закупи додому. Було щось особливе у цій атмосфері хаосу. Юнґі віз візок, поки Чімін звірявся зі списком, створеним на телефоні, паралельно сидячи в соцмережах.

– Чімін, куди далі, – зітхаючи, запитав альфа. Вчора він засидівся з одним макетом, тому йому трохи хилило в сон і горіли очі, але їхня традиція спільних закупівель була непорушна. – Чімін!

– Пробач, будь ласка, – заторохкотів Пак, згортаючи вкладку з листуванням і повертаючись до списку. – Рис, любий, – солодко посміхаючись, нарешті відповів він.

Вони поволі покотили візок до необхідного відділу.

– З ким ти там списуєшся?

– З Техьоном, він зізнався мені, що погодився на побачення. Вже уявляю, як вони мило гуляють берегом...

– Я не здивований, якщо чесно.

– Правда?

– Так, до цього йшло. Тим більше, Техьон не шукає легкого життя.

– Що це означає? – тон Чиміна був майже обуреним.

– Тобто цей хлопець, – голос альфи став тихішим, – зірка, він дуже відомий, з купою фанатів і не у всіх голова на місці. Він завжди в роз'їздах.

– І? Не думаю, що це проблема у справжніх стосунках та міцному коханні. Ти сам знаєш, що справжні почуття мало що зруйнує.

Юнґі замислився. Адже Чімін⁓і правий. Вони самі зіштовхнулися з різними проблемами, великими та малими, але наплювали на чужу думку, ставши тими, хто вони зараз.

 Вони самі зіштовхнулися з різними проблемами, великими та малими, але наплювали на чужу думку, ставши тими, хто вони зараз

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.
Татусю, я знайшла тата!Where stories live. Discover now