Після тієї самої розмови Чонгуку здавалося, що Техьон знову уникає його, повністю занурюючись у роботу. Намджун нічого не говорив і від того серце в занепокоєнні билося в грудях, передчуваючи щось погане. Останній тиждень роботи журналіста просто з прольотом добіг кінця.
– Чонгук?
Чон наївно вважав, що прийде Техьон, скаже, що тиждень був якимось розіграшем і він його не уникає. Але було розчарування – не скаже, адже прийшов Намджун.
– Хьон?
Продюсер акуратно зайшов до кімнати, озираючись на творчий безлад - час було збирати речі й повертатися до Кореї.
Сказати, що розмова йому не подобається - нічого не сказати. Чонгук не розумів, які мотиви переслідують хьона: його власна ініціатива чи щось, що сталося на балконі.
– Чонгук, ти розумієш не в моїх і не у твоїх точно інтересах ставити перед тобою якісь ультиматуми. Я не дам тобі обирати...
– Тобто? – щось у животі зав'язалося слизьким неприємним вузлом.
– Я тебе знаю довгі роки і спостерігав за твоїм становленням як артиста. Знаю твою шалену любов до виступів, які часто дорівнюють їжі, але тепер ти ростеш і вочевидь потреби змінюються, і вони не повинні затьмарити твою мрію.
– Ти про Техьона? Він не затьмарює мою мрію. Мені не подобається, що ти так говориш. Я відчуваю...
– Я хочу тебе спрямувати в правильне русло, але правильне не завжди означає безболісне.
Альфа, закусивши губу, відвернувся до відкритих панорамних вікон. М'які сутінки ночі вже розчинилися в сонячних променях. Лише кілька днів тому вони з Техьоном і Лійон сиділи на балконі, чекаючи, поки зникне останній промінь, лінувалися, не бажаючи залишати обійми один одного, і куталися в тонку ковдру: таким потрійним бутербродиком вони могли сидіти до самої пізньої ночі. Лійон тихо сопіла в руках, немов їжачок, пирхаючи від поодиноких поривів вітру, які ненароком скидали з тіла ковдру, а пара тихо розмовляла, ділилася найновішим, часом найпотаємнішим, зрідка гріючи губи поцілунком.
Чонгук не хотів скидати цю примару, яка просто бездоганна. Він розуміє, про які ризики йдеться.
– Хьон, – відкашлюючись, він обертається до Намджуна. В очах того здається блищить розуміння, ще до того, як Чонгук озвучив що-небудь зі своїх думок. – Мої інстинкти мені підказують тільки одне...
ВИ ЧИТАЄТЕ
Татусю, я знайшла тата!
Fanfiction- Татусю, я знайшла тата! Кожен у житті прагне знайти своє щастя. Можливо, у Кім Техьона є перевага у цій непростій справі. А ім'я переваги - Кім Лійон. Україномовна версія фанфіку "Папочка, я нашла папу!"