БОНУС «Звучить зовсім непогано»

198 27 1
                                    

– Привіт! Ну, і як ти?

– Нормально.

– Тобто, як нормально?

Техьон присів на один із висунутих стільців і безтурботно потягнувся до книжечки меню. Його, як і Джина, який теж уже прийшов, запросив Чімін, щоб надати моральну підтримку. Але, як виявляється, група підтримки, тепер була просто групою, тому що Кім, на подив Чіміна, виглядав спокійним і ні крапельки не хвилювався.

– Так нечесно, – промовив Чімін, колупаючи у своїй тарілці напевно, щось дієтичне. Після народження Суиля омега маніакально контролював кількість спожитих калорій, щоб повернути колишню фігуру (не те щоб він сильно гладшав). Вага і фігура тепер були попередніми, але маніакальність нікуди не поділася. – Ти може бажаєш відверто поговорити?

– У мене все гаразд.

– Порада?

– Усе організовано, жодних затримок, усі екстрені накладки передбачено. Завдяки Намджун-хьону, – Техьон кивнув у бік Джина, що в мить гордо засяяв.

– А..., - Пак втратив мову. Він пам'ятає свою метушню, нерви й паніку. Пам'ятає, як сам скиглив перед Техьоном, просив Джина провести з ним психологічну бесіду (хоч той і не психолог) і всіляко шукав ніжності й тепла у Юнґі. Це був дуже хвилюючий етап, але якби йому довелося повторити, то він би нізащо не відмовився пережити подібне. – Хьон, проведи з ним психологічну бесіду, – майже звинувачуючи ткнув своїм коротким пальчиком Чімін у бік друга.

– Хлопці, у мене все справді добре. Припиніть паніку, - м'яко посміхнувся Техьон. Його риси обличчя і справді були розслаблені, ніяких закушених у нервах губ, ніяких запалених від тривожних ночей очей – зовсім спокійне, сяюче щастям обличчя.

– Тепер вірю, – просто сказав Джин і покликав офіціантку. Поки та обслуговувала хлопців, Чімін усе не зводив зацікавленого погляду з Техьона. Було так незвично. Він зовсім не був таким...

– Але як? Ти не на заспокійливому?

– Ні, Чімін~і, – засміявся Те. – Просто у мене немає причин для хвилювання.

– Але ж це... весілля, – з благоговінням вимовив Чімін останнє слово.

– Так, весілля. І в мене буде маленьке і затишне святкування, я поєднаю себе шлюбними відносинами з людиною, яку кохаю. Немає причин для паніки.

Татусю, я знайшла тата!Where stories live. Discover now