Частина 24.

307 27 23
                                    

Блог «KOREA-art»

«Прихильники Чон Чонгука шукають співака».

Такий кумедний заголовок спав на думку. Але фанати відомого сольного співака Чон Чонгука (альфа, 21 рік) дійсно розгублені відсутністю співака на публіці. Не дивлячись на контент, що постійно публікується, на офіційному каналі, самого Чонгука давно не бачили на публіці.

За одним із запитів відомо, що одне з відомих видань «Human» оголосило серпень «Місяцем Чон Чонгука», що передує дню народження співака та святкує четверту річницю з дебюту (липень) та три роки з дебюту в США. І, власне з останньої публікації відомо, що він уже розпочав співпрацю з одним із відомих журналістів – V. Це єдина причина подібного затишшя – у серпні на нас чекає щось дуже особливе.


Прокинувся Чонгук не найкращим чином. Очі наче налилися свинцем. З надлюдською силою він їх таки відкрив і згадав де заснув. Через єдине вікно, закрите щільними жалюзі, не було видно жодної вказівки на час доби. Екран у режимі сну підсвічував годинником – десята ранку.

– Чогось пізно...

Із зусиллям альфа спробував випростатися. Після ночі на стільці м'язи поколювали і нили, слизький піт неприємно холодив спину та скроні. Чонгук подумки застогнав – до жару, що так і не пройшов за ніч, додалася важкість у тілі та голові. І вчора було ще важко зрозуміти причину його стану, але усвідомлення – неприємне – пронизало його важку голову. Хлопець застогнав, обертаючись, сподіваючись, що хьон уже прокинувся і лишив кімнату.

– Ні, тільки не це...

Вперше Чонгук був не радий бачити Техьона, та і той чомусь був не у найкращому стані. Плед, що був дбайливо накинутий на сплячого омегу, скинутий на підлогу, а сам він тривожно крутився уві сні. Чонгук підійшов ближче і присівши навпочіпки почав вдивлятися: хвороблива міміка, сморшка між брів, по скроні тонкою цівкою стікає піт, по сухих губах періодично ковзає кінчик язика омеги... запах, насичена карамель, м'яка, ніжна, тепла... Цей запах б'є по рецепторах альфи. Дихання стає важким і сповільненим. Чонгук намагається затримати подих і відсахнутися від омеги.

Що за іронія? Чому Чонгук відчуває тічку, що почалася у омеги, коли у самого наростає хвиля гону.

Доклавши зусиль Чон нарешті відходить від омеги. Подумки похваливши себе, Чонгук метушиться кімнатою, схвильовано шукаючи телефон.

Татусю, я знайшла тата!Where stories live. Discover now