Fifteen

1.3K 72 183
                                    

"Ülkü, aşkım, anneme uçağa yetişemediğim için bir sonrakiyle geleceğimi söyledim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Ülkü, aşkım, anneme uçağa yetişemediğim için bir sonrakiyle geleceğimi söyledim. Sorarsa çaktırma. "
Başını salladı.

"Bi' öğrenemedik senin şu meşhur sevgilini. " dedi sena, daha sonra ülküye bir bakış atıp devam etti.
"Bu hanımefendiye soruyorum, söylemiyor zaten. "

"Aa ben sana bestimin sırlarını mı vereceğim? " gülümseyip ona havadan bir öpücük attım.

"Tanıyor muyum ben? Yada bizim cemiyetten biri mi? Okulunuzdan mı yoksa? " elimi alnıma vurdum.

"Sena, napıcan sevgilimin kim olduğunu? " kalkıp yanıma oturdu.

"Güzelim, söylesene işte. " kaşlarımı hayır anlamında kaldırdım.
"O zaman, anneni arar bi' sevgilin olduğunu söylerim. "
"Ya çocuk muyum ben? Tabii ki sevgilim olabilir, bu çok normal. "
Ters ters bakıp yerine oturdu.
"İyi be, söylemezsen söyleme. "

Portakal suyumu elime alıp, pipeti ağzıma götürmeden önce konuştum.
"Söylemeyeceğim zaten. " ters bi bakış attı.
"Söyleme."

Gülme isteğimi bastırarak " Bende onu diyorum, söylemeyeceğim. "
Eline ilk gelen şeyi bana attığında, yeni aldığı gözlükleri olduğunu görüp, resmen havada yakaladı.

Ona gülerken, telefonum çaldı.

Wolf bakışlım arıyor...

Gülümseyip telefonu elime aldım ve Ülkülerin yanından uzaklaştım.
Telefonu açtığımda bariton sesi kulaklarımı doldurdu.

"Güzelim? "

"Efendim, gönlümün efendisi? " gülüp vakit kaybegmeden tekrar konuşmaya başladı.

"Gönlünün efendisi miyim,
gerçekten? " kusma hatrketi yaptım.

"Lütfen, bi' daha olmasın. "

" Tamam, neredesiniz? "

"Kafe de. "

"Geleyim mi bende? "

"Olmaz, Sena burada. "

"Niye söylemiyorsun ki? "

"Ya yeteri kadar insan biliyor zaten. Daha fazlasına gerek yok. "

"Sen bana gereksiz mi demek istiyorsun?!" Arkama döndüğümde Sena çatık ve sinirli olduğunu belli eden kaşlarıyla bana bakıyordu.

"Ay hayır, bebeğim. Sen beni yanlış anladın. " dedim dudaklarımı birbirine bastırarak.
Çağanda duymuş olacak ki telefondan gülme sesi yükseldi.

"O zaman, 10 dakika içinde kapıdayım. Gel, eve geçelim. "

"Tamam, sevgilim. Görüşürüz. "
Telefonu kapatmak için kulağımdan uzaklaştırıyordum ki, yeniden sesi gelince tekrardan kulağıma dayamak zorunda kaldım.

"Önce sen kapat. " Kocaman göz devirdim ve vakit kaybetmeden kapattım.

Tekrardan masaya doğru afımlayınca elimdeki telefon titredi.

Wolf bakışlım:
Telefonu yüzüme kapatmak?

Wolf bakışlım:
Tamam, geceyi bekle.

Gülerek sandelyemi çekip oturdum.
Evet, şimdi Çağanla gidicektim.
Ama gece olmadan eve dönecektim, ve o kalacağımı sanıyordu.
Yani, hiç bir şey yapamaz.

"Ne oldu? Ağzın kulaklarında. "
Elimle saçımı düzelttim.
"Bi' şey olmadı, Sena. "

Elimle garsona işaret verip, hesabı istedim. Ama önüme döndüğümde telefonumun Senanın elinde olduğunu gördüm. Daha ne olduğunu anlayamadan telefonu yüzüme çevirip, tekrar kendine çevirdi.

Klitini açmıştı, şerefsiz. "Ya versene şunu! "
"Dur bakalım. "

İyi ki whatsapp ya da instagramdan yazışmıyorduk, yoksa kim olduğunu anlardı. Burada da ismiyle hitap etmediğime göre, kim olduğunu anlayamaz ama Çağan beyin müstehcen konuşmaları biraz ( ! ) fazla olduğu için utanıyordum.

"Ceza falan... " diyip gözlerini kısarak ektana bakmaya çalışıyor diğer eliyle de üstüne atlayan beni durdurmak için çabalıyordu.

Tam o sırada elinden kapıp yerime oturdum. Herkesin bize baktığını görünce "Çok pardon. " diyip, dağılmış saçlarımı düzrlttim.

"Tuana, ceza falan? Tek ayak üstünde durma cezası mı? İyi de neden öyle bir ceza versin ki bu sana?" iki eliyle ağzını kapatıp, gözlerini büyüttü. "Hiii, kız yoksa oğretmenin falan mı?"

Her ne kadar sinirli olsam da, Senanın gerizekalı konuşmasına kahkaha attım.

Ülkü kafası karışmış gibi bana bakıp, konuşmaya başladı. "Ten ayak üzerinde durmak? " daha sonra o da aynı Sena gibi elleriyle ağzına kapatıp konuştu. "Kız! Yoksa bu seni tek ayak üzerinde mi şey yaptı ceza olarak? "

Kokuna cimcik attım. " Bu nasıl bi fantezi. Gerizekalı gerizekalı konuşma, Ülkü. " daha sonra ikisine bakıp konuştum.

"Sizde zeka geriliği genetik mi? "
Sena bana ters bi bakış atıp parayı öıkardı ve garsonun ne zaman getirdiğini anlamadığım kutuya bıraktı.

"Cık cık cık. Terbiyesiz. Nasıl fantezileriniz var sizin be! " ona göz devirip arkama yaslandım.

🌾

geceme doğan ayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin