"Tamam kapatıyorum. " bıkkınca aynaya bakıp ofldım. "Tamam canım, görüşürüz. "
Telefonu kapatıp yatağın üstüne attım. Makyaj masamın önünde durup ellerimi masaya yasladım.
Az önce Ülkü aramış ve bir defile için parise gitmeyi teklif etmişti. Her ne kadar can atıyor olsamda, Çağanın istemeyeceğinin bilincindeydim. Aramızda problem çıkmaması içinde kabul etmiyordum.
Ülkü de anlamış ne yüzden istemediğimi ben Çağan abiyle konuşacağım diyip duruyordu.
Aslında gitmeyi gerçekten çok istiyordum. Modaya fazlasıyla ilgiliydim. Birde gittiğimiz ayakkabı defilesi olunca daha da istememe neden oluyordu. Ayakkbılara zaafım vardı. Ayrıca Paris, parfümlerin şehriydi, çoktandır da Parfom koleksiyonuma yeni bir parça eklemiyordum.
Annem ve babam zaten beni evden gönderip tatil yapmam ve kafa dağıtmam fikrindeydiler. Abim, sıkıntıydı ama Leya sağolsun hall olurdu. Çağan...hiç sanmıyorum.
Aslında Çağandan izin almama hiç gerek yoktu ama durup dururken aramızda sorun çıksın istemiyordum. Yani Fransaya gidip eğleneceğim diye Çağanı kırmaya yada aramızı bozmaya gerek duymuyordum.
Kolumun üstünde bir el hissedince çığlık attım. Eline koluma koyan
- yani Leya - da ben çığlık atınca çığlık attı."Ne bağırıyorsun be!? " Leya elini gerdanına koyup derin bir nefes aldı.
"Sen bağırıyorsun diye, asıl sen niye bağırıyorsun!? "
"Sen bana dokundun diye. Sen niye bana dokunuyorsun!? "
"Seslendim duymadın diye. Sen niye duymuyor- " Annemin sinirle konuşması, bizim mükemmel ( ! ) diyaloğumuzu bozmuştu.
"Yeter, tamam allah aşkına susun. Gelin gidelim. "
"Nereye? " annem bıkınca oflamış, odamdan inmeden önce konuşmuştu.
"Yemeğe kızım, yemeğe. "🍒
Üzerimdeki su yeşili gömlek elbisem, aynı renk yüksek topuklu tek bant ayakkabılarımla yine çok güzeldim.
Masamın üzerinde duran beyaz güneş gözlüğünü de alıp aksesuar niyetine kafama taktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
geceme doğan ay
Lãng mạnKitap cinsel iceriklidir. Kurguya baslarken onemsemiyordum, ama artik karsi olmasamda desteklemiyorum. Kitap bitince duzenleyip o kisimlari silecegim, simdilik boyle. Okumadan once bunu goz onunde bulundurursaniz sevinirim. <3 "gece aslında zifiri...