eight

1.8K 89 166
                                    

Tuananaz tiryaki

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tuananaz tiryaki

"Leya, sence üzerindeki şeritler ne renk olsun?"
Leya topukluları üzerinde temkinli şekilde yürüyüp oturduğum sandalyenin arkasında durdu.

"Hmm ,bence bebek mavisi güzel olabilir."
Manikürcü kız bana bakınca Başımı salladım. 

Şu an annem ,leya ve ben güzellik salonunda oturmuş akşamki davet için hazırlanıyorduk. Daha doğrusu ben ve leya hazırlanıyorduk annem de benim evde canım sıkılır diyip bizimle gelmişti ve burada ki dedikodu delisi kadınlarla sohbet ( ! ) ediyordu.

Annemlerde bizim yakınımızda oldukları için ara sıra ben ve leyayı da sohbete dahil ediyordular.   

"Ee leyacım senin kızın nasıl n'apıyor? Paylaşıyorsun instagram dan görüyoruz. Çok tatlı maşallah. "  
Leya Asuman teyzeye karşı gülümsemiş ve konuşmuştu.
"Sağolun iyi o da."

"gökçeciğim,"
Arkamı dönüp sesin sahibine baktığımda canım yeliz ablamı görmüştüm. Annemle kısa bir sarılma yapıp bana döndü.
Kalktığımda elimi uzatıcakken bana hafif sarılıp geri çekildi. Leya ya da aynısını yapıp annemin yanına oturdu.

"Yelizciğim,hoş geldin tatlım."

"Hoş buldum Seherciğim." demişti yeliz abla çantasını cam masaya bırakırken.
Bir süre sonra yeliz ablada sohbete katılmış ve derin bir dedikodu içine girmişlerdi.
Ben ve leyada masum masum benim telefonumdan instagramda geziniyorduk ve hiç bir şeye karışmıyorduk ta ki kendi ismimi duyana kadar .
  
" Tuanacığımın da maşallahı var; bu güzellik, bu fizik,"
Biraz eğilip elini tahta masaya vurmuş ve devam etmişti Seher abla.
"Tü tü allah nazarlardan korusun. "

Gülümseyerek "Teşekkür ederim." Dedim.

İma ile yüzüme bakıp devam etti. "Ee sevgilin de vardır şimdi senin." Asuman abla kısaca kıkırdayıp bende önce konuştu.

"Ay sende Seher,güzel, akıllı,bakımlı, alımlı,zeki.ay böyle diyince de şey oldu ,    tü tü maşallah. Heh ne diyordum,evet böyle bir kızı rahat bırakırlar mı sence? Havada kaparlar kızı havada. "

Biraz abartsada ne yalan söyleyeyim hoşuma gitmişti dedikleri.
"Çok teşekkür ederim asuman ablacığım."

"Ya çok dile getirmeyin canım, nazar değdireceksiniz kızıma ." dedi yeliz abla ve annemle olan sohbetine geri döndü.

Aa kızım deme canım, lazım olur.

☆☆☆☆☆

Üzerimdeki kırmızı, straplez yaka, balon kollu ve mini elbiseyi düzeltmiş son kez aynadan aksime bakmıştım.

geceme doğan ayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin