.

1.1K 64 28
                                    

Öncelikle merhaba, bölüm sananlar için özür dilerim. Kitapla ilgili bir şey yok, isterseniz okumayabilirsiniz.

Bir süredir aklımda olupta cesaret edemediğim bir şey var.

Artık eskisi gibi değilim. Beni tanıyanlar her şeyi şakaya vurduğumu, umursamaz olduğumu bilir. Ama artık o kız değilim, değiştim.

Bunu maalesef ki buraya da yansıtmak zorumdayım. Artık eskisi gibi aktif olamayacağım, yani sizinle sohbet edip gülmeyeceğim.

Yanlış anlamanızı istemem, gitmiyorum. Hala buradayım. Ama sadece kitap okuyacağım. Okuyup oy vereceğim ama ne bileyim işte yorum yapmayacağım artık.

Kurguya gelecek olursak, geceme doğan ay için her hafta en az bir bölüm falan gelir, ama bodyguard la ilgili bir fikrim yok.

Hayatımın en iyi dönemini burada geçirdiğim. Bu zaman içerisinde bana destek olan, mutluluğumu mutsuzluğumu paylaşan herkes için çook teşekkür ederim.
Size minnettarım.

Bir gün bunun olacağını bile bile buna başlamam benim hatamdı. Sizi kıracak bir şey yaptıysam özür dilerim.

Ve idksodontaskty, limonlubal4, guluzar_oezk 'a çok teşekkürederim, var olduğunuz için.

Ay sanki ölüyormuşum gibi konuştum.

Lütfen lütfen lütfen bana buradan ulaşamazsanız instagramdan yazmayın.

Buraya kadar okuduğunuz için teşekkürler.
Sizi canımdan çok seviyorum.
Beni unutmayın, buradan bir fesat kız geçmişti dersiniz artık.

-Tanay.

geceme doğan ayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin