twenty eight

1.3K 101 109
                                    

"Merhaba! " neşeli çıkan ses ile kafamı yemeğimden kaldırıp, masamızın önünde duran kadına baktım.
Koyu yeşil mini eteği, beyaz gömleği ve siyah mat stilettolarıyla oldukça hoş görünüyordu.

"Berfu? " Ülkünün şaşkın sesine karşılık Leyanın yediği yemek boğazında kaldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Berfu? " Ülkünün şaşkın sesine karşılık Leyanın yediği yemek boğazında kaldı.
Acaba bir şey mi oldu diye kızı incelediğimde kesinlikle tanımadığım kanısına vardım.

Kız Senanın yanında ki sandalyeyi çektiğinde izin istemeden oturması dikkatimi çekti. Nezaket kuralları?

"Ee özlediniz mi beni? "

"Ya çok özledik. Öldük özleminden. " Ülkünün belli belirsiz konuşmasına karşı bir şey demeyip Sena ya döndü.

"Sen nasılsın Senacım? "

"İyim, berfu. Sağol. "  Sena da rahatsız olmuşa benziyordu ama nedenini anlayamıyordum.

Berfu denen kadın onlara karşı göz devirip bana elini uzattı. "Merhaba, Berfu ben."
Elini sıkıp karşılık verdim. "Tuananaz bende, memnun oldum. "

"Leyanın görümcesisin değil mi? "
Gülümseyerek başımı salladım. "Evet. "

"Tatlım sen şöyle bi şey yap. Çekil çekil. " Senayı yanımdan kaldırıp kendi oturduğunda kaşlarımı kaldırdım.

Hiç oralı olmadan tamamen bana dönüp samimi bir şekilde sohbete başladığında, onu bozmamak adına ayak uydurmaya çalıştım.

"Ee mimarlık okuyorsundur şimdi sen. " kafamı salladığımda ona sormamama rağmen kendini anlatmaya başladı. "Bende işletme müdürlüğü okudum ama çalışmıyorum. "

"Ya ne güzel. "

"Tatlım bana bir latte makiyato lütfen. " garsona siparişini verip hemen bana geri döndü.

Kadın biraz garip davranmıyor muydu?

❃❃❃❃

"Güzelim olmaz o. " elimdeki aşağıları fırfırlı sarı elbiseyi kenara bıraktım. "Ya ama sende hiç bir şeyi beğenmiyorsun, Çağan. "

"Bebeğim, düzgün hiç bir şeyin olmadığı için olabilir mi acaba? " saatini çıkarıp masaya bıraktı. "Yanımda olsaydın bunun için bile ceza alırdın. " dedi göz kırparak.

Göz devirerek kırmızı korseti telefonun kamerasına doğru yaklaştırdım.
"Bu nasıl? "

"Kırmızı olmaz, sakın! " dediğinde sinirden neredeyse yerimde tepinecektim.
"Yok olmadı bundan sonra alışverile kesinlikle beraber çıkıyoruz. Aldığın şeylere bak allah aşkına! "

"He oldu. İstersen direkt çıkıp biz sevgiliyiz falan diyelim? " sırıttı. "Bana kalsa yaparımda, izin vermiyorsun işte. "

Cevap vereceğim sırada odamın kapısı tıklandığı için, telefonu görünmeyecek bir yere bırakıp girmesini söyledim.

"Tuana hanım, size bi' paket gelmiş. Hediye sanırım. " yardımcının elinden paketi alıp yatağa bıraktım. "Tamam, teşekkürler. " kız kafasını sallayıp odadan çıktığında telefonu eski yerine koydum.

"O ne, bebeğim? " bilmiyorum anlamında dudak büzüp bağdaş kurarak paketi önüme çektim. Kapağını kenara koyup üzerinde kağıt gibi şeyi kaldırdım.

Transparant, üstünde taşlarla süslenmiş, çokta yüksek olmayan topuklu ayakkabıları görünce resmen gözlerim parladı.

Ağzımdan "hiiii

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ağzımdan "hiiii." gibi nida çıkararak ayakkabının tekini elime alıp kameraya yaklaştırdım. "Efe, şunun güzelliğine bak! " dedim bazı kelimelerin sesli harflerini uzaltarak.

"Hıı, çok güzel. " ruhsuzluğuna karşı göz devirip ayakkabılarımı çıkararak onları giyindim. Telefonumu elime alarak boy aynasının karşısında durup Çağana da gösterdim.

"Ay sence nasıl aşkım? " baş parmağıyla dudağının kenarını kaşıdı. "Daha önce bacaklarının güzelliğinden bahsetmiş miydim? "

"Sapıksın, Çağan. " bir şey demeyip gülerken ben kimin gönderdiğini öğrenmek için kutunun içindeki küçük not kağıdını alarak okumaya başladım.

"Ee kim göndermiş? "

Kağıdın üzerindekileri seslice okuyarak Çağanın da duymasını sağladım.

“Bunları görünce aklıma geldin. Çok yakışacağına eminim :)

~Berfu. A~ ”

"Aa Berfu göndermiş, çok tatlı kadın ya! " telefonun kapanma sesini duyunca interneti falan bitti herhalde diye düşünerek takmadan ayakkabıları incelemeye geri döndüm.

ꕥꕥꕥ

geceme doğan ayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin