ten

1.6K 81 151
                                    

Tuananaz tiryaki

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tuananaz tiryaki

Elimdeki telefon açılınca çağana baktım.
"Güzelim, " diyince gülümsedim.

"Aşkım, neredesin? " gülümseyip sokak lambasının altına geçti.
"Bir sokak arkandayım. "

Kaşlarım çatıldı. "Neden? Kiminle görüşeceksin bu saatte!? "

"Yani, seninle görüşmeyi planlıyordum ama sen biraz sinirlendin galiba. "  Heycanla konuştum. "Yok, yok. Değilim sinirli falan. Bekle 10 -15 dakikaya geleceğim. "

Güldü. "Tamam, güzelim. Büyük bir sabırla bekkiyorum seni. " bir şey demeyip telefonu yüzüne kapattım.

Aşağı inip annemlere bir bahane uydurup gitmek mümkün değildi. Kaçmak hiç değildi. Her yer koruma kaynıyor.

Eh canım yengem bana biraz yardımcı olacaktı galiba. Hem zaten dememiş miydi ben seni desteklerim falan diye. Hadi bakalım desteklesin şimdi beni.

Leyaya mesaj atıp acil buraya gelmesini söyledim. O gelene kadar tereddüt etsemde şort ve crop takım pjamalarımın üstüne hırkamı giydim. Sonuçta kimse gece saat 01:00 elbise, topukluyla evde gezmiyordu.

Leya odaya girince masum bakışlar atarak hiç vakit kaybetmeden konuşmaya başladın.
"Annem ve babam aşağı da mı hâlâ? "
Başını sağa sola sallayıp cevap verecekken müsade etmeden konuştum.

"Abim ve sen aşağı da kalmayı mı düşünüyorsunuz? " anlamaz bakışlar atmayı bırakıp bu sefer de sormaya başladı.

"Tuana, n'oluyor? "

"Yenge şimdi Çağan gelmiş beni görmeye aşağıdaymış. Benim bir şekilde annem, babam ve abime görünmeden gitmem gerekiyor da. Acaba sen bana lütfen rica etsem yardım eder misin diye soracaktım. "
Woww gerçekten de çok güzel cümle kuruyordum. Olsun en azından ne demek istediğim anlaşılıyordu.

Leya gülüp başını salladı.
"Ederim, canım. Hadi ben abini odaya çıkarayım. Sen de git. " dedi. Oda dan çıkacakken durup bana baktı. "Da, sen dışarıdakileri nasıl atlatacaksın? "

Güzel soru ama bunu da o zaman düşünürdüm. "Hallederim ben bir şekilde sen abimi çıkart, yeter. " başını sallayıp oda dan çıktı. Aşağı indiğini duyunca bende indim. büyük duvarın arkasına geçtim ama Leya beni görmedi.

Abimin yanına gidip oturduğu koltuğun ucuna kalçasını yasladı. Abimin boynundan öpünce abim dönü Leya ya baktı. Leya bir şey söyleyip cilveli cilveli güldü.

geceme doğan ayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin