Masada ki derin sohbetten, telefonumun bildirim sesiyle ayrıldım. Telefonu elime aldığımda, çağanın mesajını gördüm.
Wolf bakışlım:
Kapıdayım.
Telefonu çantama koyarken Beni fark etmeleri için öksürdüm. Bana baktıklarında ayağa kalkarak kollarımı iki yana açtım.
İlk sena ya sarıldığımda o da sımsıkı bana sarıldı. "Özlemiştim seni. " dediğinde başımı olumlu anlamda salladım."Bende seni, bebeğim. Neyse artık istanbuldasın, görüşeceğiz. " gülümseyip başını salladı.
Ardından Ülküyle de sarıldıktan sonra, kafeden ayrılıp. Kimseye görünmemeye dikkat ederek, siyah arabaya doğru yürüdüm. Oturunca hemen kapımı kapayıp, Çağana döndüm.
"Bebeğim, " diyip birden kollarını belime atıp sarıldı. Bende hemen sarılmasına karşılık verip kollarımı boynuna doladım.
"Seni çok özledim. " dedi başını rahat etmek için boynumda konumlandırırken.
Koskoca adamın resmen sesi titremişti."Aşkım, bende çok özledim de. N'oldu sana iyi misin? " dedi geri çekilmek isterken. İzin vermeyip, daha sıkı sardı beni.
"İki hafta! Koskoca iki hafta! Bu kokudan mahrum olmak nedir sen biliyor musun?! "
Dedi çemkirerek.Ah koca bebek. Bende ayrı olmaya dayanamıyordu. Bu beni mutlu etse de, bir yerden sonra kısıtlanıyormuş gibi hissettiriyordu.
Arkadaşlarımla dışarı çıkmak istesem, Çağan arayıp, benimle vakit geçirmek istediğini söylüyordu. Bende tabii ki sevgilimi seçerek ona zaman ayırıyordum.Ama arkadaşlarımdan da oldukça azar işitiyor ve suçlanıyordum. Çağanla sevgili olduğumuzu zaten 8 kişilik arkadaş gurubundan sadece 3 kişi biliyordu.
Öte yandan ailem, daha doğrusu abim, sürekli dışarıda olmamdan şikayetçiydi.
Neymiş çok gezip, tozuyormuşum. Birazda derslerime vakit ayırıp, geleceğimi düşünseymişim.Aslında her üç tarafa da hak veriyordum, lakin bu karmaşanın içerisinde kendime bile vakit ayıramıyordum ve bu gerçekten çok yorucuydu.
Ama şimdi ilgilenmem gereken koca bir bebeğim var!
Parmak uçlarıma ensesindeki saçlarını okuşayıp, başına öpücük kondurdum.
"Bende seni çok özledim, sevgilim. "Bana biraz daha sokulup boynumu derince öpünce hafif geri çekildim. Her ne kadar camlar siyah filmle kaplı olsalarda, dışarıdan görünme ihtimalimiz vardı.
"Gidelim mi artık? " dedim ellerimi onun bedeninden ayırırken. Gülümseyerek gözlerime baktı. Dudaklarımı öptüğünde, daha fazla ateşlenmesin diye karşılık vermeyip sadece bekledim.
Karşılık vermeyeceğimi anlamış olacak ki o da geri çekildi ve arabayı çalıştırdı.
Bir elini direksiyona atıp, diğer elini elbisemin açıkta bıraktığı bacağıma koydu.Ses etmedim. Zaten arabada olunca sürekli yaptığı bir şeydi. Elini okşayıp arkama yaslandım ve yolu izlemeye başladım.
Hava gerçekten çok sıcaktı, arabanın klimasını açmaya çalıştım. Ama sadece çalıştım. Çağan bana gülüp, bacağım da ki elini çekmeden direksiyon da ki eliyle hemen açtı.
Bunu yaparken direksiyonunun kaymaması için dizleriyle tutuyordu.Elimi alnıma vurdum. Cidden manyak gibi biriyle sevgiliydim.
Camdan dışarıyı seyrederken, aklıma gelen fikirle heycanla çağana döndüm. Göz ucuyla bana abakıp tekrar yola döndü.
"Noldu, bebeğim? ""Şarkı açabilir miyim? "
Başını sağa sola sallayıp, konuştu.
"Açma. " anında dudaklarım büzüldü."Niye? "
"Güzelim, tabii ki açabilirsin. Niye soruyorsun ki. "
Göz devirip, çantamdan telefonumu çıkardım.The neighbourhood - Sweater Weather (medya) açıp, sesi fulledim.
Bir kaç samiye sonra, şarkı başladığında bende eşlik ediyordum.Nakarata gelince çağan da bana eşlik etmeye başladı.
Bir eliyle direksiyonda ritim tutuyor, arabayı sürüp, şarkıyı söylüyordü.Başımı koltuğun ucuna yaslayıp, ona bakmaya başladım. Yüzünün her noktasını dikkatle incelerken, gözüm elmacık kemiklerinden, yanağına kaydı.
Onu izlediğimi farketmiş olacak ki güldü.Gamzesine bakıp iç çektim. Daha sonra koltukta yükselerek, çağana yaklaştım.
Garibim öpeceğimi sanmış olacak ki yanağını bana yaklaştırdı.Pis pis sırıtıp, dişlerimi sertçe yanağına geçirdiğimde, gülmek ve bağırmak arasında bir ses çıkarmış ve arabayı hemen kenara çekmişti.
Kemerini çözüp, aşağı indi. Ben de ne yapacağını anlayınca hızlıca topuklularımı çıkarmaya çalıştım.
Çağan kapımı açınca koltuğa çıkıp, arka koltuğa kaçtım. "Demek oyun istiyorsunuz, Naz hanım. " dedi arka kapıyı açarken.
Ön koltuğa geçecekken ayak bileğimden yakaldı. Çığlık atıp, ayağımı silkeledim. Eli gevşeyince şoför koltuğuna kaçtım."Naz, buraya gel! " dedi sesini sinirli çıkarmaya çalışıp. Hiddetle başımı sallayıp konuştum. "Asla! Bırak peşimi. "
Arka kapıyı kapatıp, öne gelitken konuştu.
"Asıl ben asla! "
Tekrar arkaya kaçacakken, kapıyı açıp hızlıca oturdu ve beni belimden yakalayıp, kucağına düşürdü.Çığlık atarak kalkmaya çalıştığımda kollarımı kenetleyip izin vermedi.
"Dur bakalım. " dedi başımı dizlerine koyarken. Bu sayede bacaklarım yan koltuğa, diğer uzuvlarım ise çağanın kucağındaydı.Hızlıca ve telaşla konuşmaya başladım.
"Aşkım, özür dilerim. Bir-" birden omuzumu ısırmasıyla, tiz bir çığlık attım.Omuzumdan boynuma doğru ısırıklar bıraktığında, onu durdurmaya çalışıyordum. Zira hiçte nazik davranmıyordu.
Boynuma geldiğinde bir süre bekledi. Acaba bıraktı mı diye düşünürken, nazikçe öpüp, ısırmıştı.
"Tamam. Lütfen artık bırak. " dedim huylandığım için gülerken.
"Öpte bırakayım, hadi. " dedi burnunu burnuma sürterken.Dudağına yaklaşıp minicik öpmek yerine, derince öpmeye başladım. Eh bende biraz özlemiş olabilirim.
Gözlerini kapatınca, ona uyarak bende kapattım. Elimi az önce ısırdığım yanağına çıkartıp, okşadım. Çağan karnımda ki elini bir yılan misali belime süzdürüp, belimde hafifçe kaldırdı ve kendine yaklaştırdı.
Fazlasıyla ateş bastığı ve durmamız gerektiği için çekilmeye çalıştım. Lakin Çağan bu durumdan şikayetçiymiş gibi üst dudağımı ısırdığında, inledim.
Durmamız gerektiğinin farkına varmış gibi kendisi geri çekildiğinde, bırnumun ucunu öptü.
"Kalkabilir miyim, Efe bey? ""Maalsef, kalkabilirsiniz Naz hanım. " gülüp, yan koltuğa geçtim.
Güneşliği indirip aynadan kendime baktığımda saç baş karışmış, yüzümün gözümün dağılmış olduğunu gördüm.Çağan şaşkın halime güldüğünde, bende gülüp çantamdan ıslan mendili çıkardım ve varla yok arası olan makyajımı silmeye başladım.
🔥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
geceme doğan ay
RomanceKitap cinsel iceriklidir. Kurguya baslarken onemsemiyordum, ama artik karsi olmasamda desteklemiyorum. Kitap bitince duzenleyip o kisimlari silecegim, simdilik boyle. Okumadan once bunu goz onunde bulundurursaniz sevinirim. <3 "gece aslında zifiri...