Eighteen

1.4K 91 260
                                    

Havalandığımı hissetmem ile gözlerimi açmaya çalıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Havalandığımı hissetmem ile gözlerimi açmaya çalıştım.
"Uyu, bebeğim. " Çağanın göğsüne sinip başımı rahat bir konuma getirdim.
Kapı açılıp, kapanma sesi geldi.
Sonra da merdivenleri çıkıp odaya girdik.

Beni yatağa bıraktığında aşırı sıcaktan bunalmıştım. Yerimde eşindiğimde Çağanın kıkırtısını duydum. Yanıma gelip beni oturur pozisyona getirdi.
Beyaz yaz elbisemin eteklerinden tutup, çekiştirerek önce başımdan, sonra da kollarımdan çıkardı.

Yüzümü doğru gelmiş uzun saçlarımı elimle yüzümden çekmeye çalışırken, Çağan hepsini güzelce arkada toplayıp komidinin üstünde ki tokayla bağladı.

"Su verir misin bana? " komedinin üzerinde sürahiden bardağa biraz su doldurup içmem için ağzıma tuttu. Biraz içtikten sonra geri yattım.

Drama queenliğimle yatakta bir o yana bir bu yana savrulurken, makine çalıştırma (biip aşkdkdpaği) sesi duydum.

Bir kaç saniye geçmeden, yüzüme serin havanın değmesiyle gülümsedim.
Yaşasın klima!

Bir kaç dakika sonra yatağın diğer tarafı çöktüğünde, gözlerimi açtım.
Çağanı üstü çıplak, altında gri şortla gördüğümde yatakta kayatak Çağana taraf gittim. Ona sırnaştığımda gülüp beni kolunun altına aldı.

Ofkayarak etrafa baktım. Uykum kaçmıştı ve aşırı sıkılıyordum. Çağana baktığımda, gözleri kapalı, bir kolu benim başımın altındaydı. Diğer kolunu ise büküp, kendi başının altına koymuş ve kol kaslarının daha belirgin hâle gelmesini sağlamıştı.

Elimi karnının üzerine koyup gezdirdim.
Baklavaları elime değdiğinde dayresel hareketlerle üstünde parmaklarımı gezdirdim. Çağan, elimi tutup çekmişti.
"Uslu dur. "

Kaşlarımı çatarak elimi elinden kurtarıp, tekrar karın kaslarının üzerine koydum.
Bu sefer kaslarından bir tanesini sıktığımda, inlemişti.

"Naz, sana uslu dur diyorum. Yoksa bu işin sonu iyi bitmez. " dediğini umursamadan, Çağanın kasıklarının üzerinde konumlanarak oturur bir pozisyona geldim.

Gözlerini açıp bana baktı. "Bak güzelim, aklından geçenleri tahmin edebiliyorum. Eğer niyetin ciddiyse bismillah. Ha yok eğer benimle oyun oynuyorsan ve beni yarıda bırakacaksan işte o zaman... " eliyle yaklaş işareti yaptı. Yaklaştığımda kulağıma fısıldadığı şeyle gözlerim açıldı.

Çağan fark etmeden hemen ifademi eski haline döndürüp çekildim.
Gözlerimi kısıp ayıplarcasına ona baktım.
"Aşk olsun, sevgilim. Ben hiç öyle bir şey yapar mıyım? " sırıtarak alayla yüzüme baktı.

"Yaparsın. " Evet, yapmışlığım var.
Peki bu sefer yapar mıyım? Hmm bilemiyorum.

"Yok yok, yapmam. " dedim gülümserken.
Gülüşüme bakıp, iç çekti. Aniden kolumdan tutup kendise çekmesiyle dudaklarımız
bir birine değdi.

Beni altına alıp, dudaklarını dudaklarıma bastırıp, küçücük öptü. Dudaklarımdan, dudağım ve çenemin arasına, daha sonra çeneme ve gıdıma ıslak öpücükler kondurmaya başladı.

🍭

( 1 eylül  2022 tarihinde düzenlendi.)

geceme doğan ayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin