6, Yutkunmak

7.9K 671 388
                                    

-Hepinize merhabalar! Uzun bir bölüm yazdım, aslında bu hikayeyi kısa tutma fikriyle başlamıştım ama aklıma bir sürü şey geliyor son günlerde. Oy vermeyi ve yorumlarınızı belirtmeyi unutmayın lütfen, hepsini itina ile severek okuyorum.

Apartmanımıza soğuk içecek servisi yapıp kaçıyorum! <3

"Sonra balım? Yeni gelin becerilerinle mutfağı düzelttiğini görünce seni tezgahın üstünde, oracıkta si-"

Poyraz onun neler yaptığını dinlerken yine libidosunun çağrıştırdığı senaryolara karşı susamayıp araya girmişti. Bölüm profesörünü yine oradsn geçerken görüp ağzını kapatınca dejavu oldu."S-sigara sağlığa zararlıdır diyemedin mi sen de?"

"Profesör çok pis baktı yalnız. Adam senin böyle fantezilerin olduğunu duya duya evlilik hayatına renk getirecek." Aslında kendisi de Poyraz'dan farklı sayılmazdı ama dalga geçmesi eğlenceliydi.

"Evli değil ki canım."

Söylediği şeyden sonra ellerini oyuncu bir mahçubiyetle yukarı kaldırıp yakalanmış gibi role büründü. Ata sorgulayan bakışlarını anında ona dikmişti. "Sadece dilf diye birazcık araştırmıştım."

[*açılımı: dad I'd like to fuck. milfin erkek versiyonu diyebiliriz.]

"Çok fenasın çok." Başını iki yana sallayarak gülmeye başladı sarışın oğlan. Bugün diğer günlerden farklı bir ışıltıyla gülüyordu sanki, masmavi gözleri denizlerden selam getiriyordu.

"Nasıl da değiştiriyorsun konuyu Ata... Ne demişti İsviçre Çakı sana?" Aralarında Barış'a taktıkları bir lakap vardı artık, bunun sebebi de o çakının her işe yaramasıydı.

Pipeti çevirip içerideki buzlarla uğraşan sarışın, aptala kaçan gülümsemesiyle söyleyiverdi. "Kızlara ilgi duymuyormuş."

"Harbi mi? Gay mi yani bizim Çakı? E bi' de çakar sana. Sen ne dedin?" Poyraz çantasından bir kağıt ve kalem çıkarmakla uğraşırken konuşmaya devam etti. Az önceki yüksek tondan çıkan heyecanlı sesi yerini ciddiyete vermişti.

"Böyle şeylerde ilk tepki çok önemlidir yalnız, karşı tarafa kabullenilmiş hissettirmeliyiz. Eminim güzel bir tepki vermişsindir."

"Adamın yüzüne ağzımdaki çayı fışkırttım Poyraz. Toz olmak isterdim şuan annemin bezle silmeyeceğini bilsem." Avuçlarını yüzüne kapatıp aklından çıkmayan olayla bir kez daha kızarmıştı. Ciddi duruş aldığından kalınlaşan sesin sahibi boğazını temizledi.

"Yani siz. Siz dolaylı yoldan. Öpüştünüz mü şimdi?"

Yüzüne örttüğü ellerini açıp omzuna geçirdi yumruğunu Ata. Bir yandan gülesi geliyordu bir yandan daha da utanıyordu. "Dalga geçme ya, ama gerçekten beklemiyordum hiç."

"Şaka bir yana, gaydara* takılmayan birisi çok tehlikelidir. Genelde korumacı ve sahiplenicidir o tipler. Daddy issues'un varsa her an helvanı ya da bekarlığa vedanı yapabiliriz."

[gey radarı: bir kişinin gay, biseksüel ya da hetero olup olmadığını anlamasını sağlayan içgüdüsel his.]

"Biliyor musun öyle hissettiriyor gerçekten. Sessiz bir adam olmasına rağmen damarına basılırsa yangın yerine çevirecek biri gibi. Buna rağmen beni küçük düşürmemek için özendiğini hissediyorum. Bu yol nereye gider bilmiyorum ama onun açtığı adımlara basa basa ilerlerdim şansım olsa."

"Her şey çok güzel olacak Ata, olmazsa da ben yanındayım."

Onun hislerini güzelce ifade edişini kesmeden dinliyordu Poyraz. Senelerdir birliktelerdi fakat arkadaşının yüzünde her zaman inceden bir hüzün motifi olurdu. Bunun sebebinin doğup büyüdüğü aile olduğunun farkındaydı, yine de onun gelişimiyle gurur duymak dışında yapabileceği pek bir şey olmadı.

KİRLİ BEYAZ [GAY]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin