-TekmeOnun ne işi vardı burada? Bu kadar koruma nereye gitmişti? Onu nasıl içeri alabilmişlerdi?
Nefes alamıyordum, öyle bir sıkmıştı ki boğazımı. Hızla onu üzerimden itip deli gibi öksürmeye başladım.
Yine başlıyoruz..
"Senin ne işin var burada?" Diye sordum öksürüklerimin arasından.
Hiç üslubunu bozmadan sinirle cevap verdi. "Bir daha saygısızlık yapamayacağını anlamışsındır umarım?" Dedi kollarını göğsünde birleştirerek.
"İğrençsin." Dedim nefessizlikten nemlenen gözlerimi silerken.
"Hâlâ nasibini alamamış gibisin?" Dedi sinirle.
"Baba!" Diye bağırdım tüm gücümle. Gerçi gücüm kalmış mıydı, orası ayrı bir konu..
O esnada babamın arkasından annem geldi yanımıza.
"Yine sessiz kalıyorsun ha? Sağol anne, bizi bıraktığından beri en azından bu konuda değişmediğin için." Dedim gülerek.
İçimde öyle büyük bir nefret vardı ki. Senelerdir öfkemi kusacak bugünü bekliyor gibiydim.
"Düzgün konuş benimle.'' Dedi sertçe bakarak.
"Harbiden, sen neden bizimle ilgileniyordun?" Diye sordum gülerek. "Anlat bakalım. Yine o aklında hangi tilkiler koşuşturuyor?"
''Beni dinle. Mahkeme gününü ayarladık. İyi bir avukatım var. Bir hafta sonra velayetiniz bende olacak. Bu konu burada kapanacak, yanlış bir hareketini görmeyeceğim.'' Dedi yine o kendinden çok emin tavrı ile.
''Eee?'' dedim sorgularcasına. ''Benim bu işten kazancım ne olacak?''
''Onu göreceksin zaten. Hem bak, babanla yaşamak zor olmuyor muydu?''
''Dediğini yaparsam, benimle ne yapacaksın?'' Diye sordum bu defa da.
''Bak, kendini düşünmüyorsan Çisemi düşün. Onun ne suçu var cehennem gibi bir hayat yaşamak için? Ha, dersen ki 'o zaman sadece Çisemi al.' Ben bir şey demem ama Çisemi senelerce sen büyüttün. Hem sen onunla ayrı kalmaya dayanamazsın, hem de o'' Dedi babama bakarak.
Cidden ne yapacaktım bilmiyordum ama Çisem çok zorlanıyordu. Evet, dediği gibi biz yalnız da kalamazdık.
''Barış amca bu durumdan memnun mu?'' Diye sordum.
''Emin ol, benden daha çok istiyor. Hadi kabul et. Söz, eğer sonrasında pişman olursan tekrar babanın evine dönebilirsin. Sana söz veriyorum ama denemekten zarar gelmez. Çisem için.'' Dediğinde ikna olacağımı anladı. ''O zaman bu mutlu haberi Barış'a söyleyeyim hemen.'' Dedi ve güler yüzle odadan çıktı. Arkasından ise babam.
Ne yapacağımı bilemez hâlde saçlarımı arkaya doğru ittim.
Çocuklara bakmalıydım. Hızlı adımlarla odadan çıktım ve Edizin odasına girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIRMA SAÇLIM (Düzenleniyor...)
Literatura FemininaAcıyla yere düştüğümde kalkamayacağımı anladım çünkü çok sert vurmuştu. Karnım müthiş bir sancı ile baş başa kalırken bir anda yanıma gelip art arda tekmelerini karnıma savurmaya başladı. Acıdan olsa gerek en ufak bir tepki bile veremiyordum. Daha s...