34-) İntro Sickick
Geçmişten Bir Anı"Çetin abi, ben biraz soluklanayım, lütfen." Dedi genç kız ellerini diz kapaklarını yerleştirirken. Nefes nefese kalmıştı. Karşısındaki dinç adam, genç kıza bakıp gözlerini kıstı, ardından saatine baktı ve kararlı bir şekilde, "Son yirmi dakikan kaldı zaten Sırma, sonra mesain başlayacak zaten. Dayan biraz." Deyip tekrar savunma pozisyonunu aldı.
Genç kız, üzerindeki tişörtü hafiften havalandırmaya çalıştı fakat terler şakaklarından akarken bu çok zordu. Yaklaşık iki saattir buradaydı. "Bacaklarım ağrımaya başladı." Diye sızlandı yine. Çetin abisi ofladı, ardından bakışları etrafta dolaştı, sonunda birinde durduğunda kaş göz işareti yaparak onu buraya çağırdı. Genç kızın arkası dönük olduğu için kim olduğunu göremiyordu.
Çetin, bakışlarını genç kıza çevirip," Sen kaşındın." Dedi sırıtırken. Bu ikisi birbirleriyle uğraşmayı çok severdi. Bu yüzden genç kız gözlerini irileştirdi, işte şimdi naneyi yemişti çünkü Çetin ona en son bunu söylediğinde tam üç buçuk saat salonda çalışmak zorunda kalmıştı.
Babası sabahları işte olduğu için onun dışarı çıktığından haberi yoktu fakat genç kız ona fark ettirmeden tam üç senedir burada dövüş sanatlarını öğreniyordu. İşi bittiğinde ise mesai saati gelmiş oluyordu ve kız oyalanmadan işine gidiyor, parasını kazanmaya çalışıyordu. Ama sadece çalışıyordu, çünkü akşam eve her geldiğinde babası tüm parasını alıyordu.
Kendisi diğerlerinin aksine burada bedava öğrenim görüyordu. Çetin bir gece onu fark etmiş ve kızın tüm hayatını araştırıp onu buna zorlamıştı. Yaptığı kötü bir şey asla değildi. Genç kızın zorlu hayatını bir de ondan dinlediğinde kendisini bu pis dünyadan koruması gerektiğini söylemiş, ve tüm masraflarını kendisi üstlenmişti.
Çetin zengin bir adamdı, spor merkezleri de fazlasıyla lüks ve bakımlıydı. Çetin böyle ortamlarda gerçekten nefes aldığını hissediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIRMA SAÇLIM (Düzenleniyor...)
ChickLitAcıyla yere düştüğümde kalkamayacağımı anladım çünkü çok sert vurmuştu. Karnım müthiş bir sancı ile baş başa kalırken bir anda yanıma gelip art arda tekmelerini karnıma savurmaya başladı. Acıdan olsa gerek en ufak bir tepki bile veremiyordum. Daha s...