05-Tişört

368 27 85
                                    

  Steve arabayı çalıştırıp Eddieyi evine bırakmıştı. Steve tam kapının önünden arabasına geçmek için arkasını döndü ki, Eddie elini onun omzuna koyup onu içeri aldı. Steve Eddienin göğsüne yaslanıyordu. Steve Eddieye bakıp sırıttı.

Eddie: Hiç bir yere gitmiyosun koca oğlan.. evde sıkılıyorum tamam mı? Ve akşama kadar tüm günümü neredeyse seninle geçiricem, çünkü tüm arkadaşlarım sikik proje ödevlerini yapıyorlar.

  Stebe doğrulup kapıyı kapadı ve Eddieye baktı.

Steve: Ne projesi..? Yardım edeyim belki sonunda tüm derslerden D almayı başarırsın.

Eddie: Hayır o ödevleri yapmam

Steve: Eddie, ödev ne dedim

  Ciddi konuştuğu için onu babasına benzermişti, babasına dair hatırladığı tek şeye. Bağırışlarına.

  Eddie gözlerini yerden kaldırıp ona baktı.

Eddie: Tamam getiriyorum malzemeleri

  Eddie odasına gidip kapıyı kapadı ve kapıya yaslandı.

Eddie: O neydi lan?

  Eddie gitarının yanına gidip onu öptü ve sonrasında masasının altındaki çöpün yanına koyduğu malzemeleri aldı ve Stevein yanına gitti.

Eddie: Proje şey... Latince Gezegenlerin adını yazacağız ve şu süngerimsi şeyleri boyayıp bu metal parçalarıyla doğru dizilimi yapıp galaksi elde edeceğiz.. aslına bakarsan bu grup ödeviydi ama lanet sınıfta kimse benle olmak istemedi, daha doğrusu istemeyeceklerini biliyordum bende tek başıma yapmak istediğimi söyledim.

Steve: Niye öyle diyorsun belki sana platonik birisi vardır açılacaktır

Eddie: Bu okulda bazı öğretmenlerden daha çok kaldım ben.. toplam 6 sene.. 6 sene boyunca açılmamış bu ödevi mi bekliyordu

Steve: Her neyse her neyse, üstünü de değişti kıyafetlerine boya bulaşmasın sonra da beni çağır bana da kıyafet bakalım.. tişörtümü seviyorum

Eddie: O zaman gel önce sen giyin sonra ben giyineyim

Steve: Tamamm

  Eddie elindekileri koltuğa bırakıp Stevele beraber odasına gittiler. Steve etrafa bakınırken siyah a boyanmış tavanı bir kaç metal ve rock gruplarının posterleri kulaklık duvarda asılı gitar  ve yatak. Hepsi çok güzeldi.

Steve: Wow odan süper gözüküyor

Eddie: Eh teşekkür ederim.. bak bu gitar.. bu gitar benim bebeğim, sevgilim bu benim

  Eddie gitarını öpüp telleriyle oynadı. Steve yatağın kenarında duran zinciri uzun kelepçeye baktı.

Steve: Bu kelepçe umarım sadece süs olarak duruyordur

Eddie: Şimdiye kadar öyleydi.. hem zincirleri uzun onun arada aksesuar olarak kullanıyorum.. senin dediğin şeyler için olan kelepçeler yatağın yanındaki çekmecede.

Steve: Okey.. yatağın yanına asla dokunmayacağım- ne de olsa lise öğrencisisin ve adın ucubeye çıkmış.. sağ kolunun daha kaslı olmasının bir sebebi olmalıydı

Eddie: Ben kaslı mıyım.. ıy- espri yaptığını anladım sadece anlamamış gibi yapıp espri yaptım. Her neyse aradım taradım sana göre bir şey buldum dolapta.

Freak|| SteddieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin