08-su döken gözler..?

311 21 40
                                    

Dustinin ailesine gelmiştik. Beraber içeri geçtiler ben geçmek istemeyince Dustin beni içeri sürükledi. Dustin ve ailesi Eddieyi istemediği zaman evlerine sürüklemekte bir numaralar. Eddie zorla içeri geçip yemek yemeye başlamıştı.

Steve:... Eddie

Eddie:... hm?

Steve: Tişörtümü ne zaman getireceksin?

Eddie: ...ne tişörtü ya... ne diyorsun sen

Steve: Hani sabah senin evine gelipte senin evinde unuttuğum tişörtüm

Eddie:... demek öyle

Kısık sesle konuşmuştu.

Steve: Bir şey mi dedin?

Eddie: Müsait olduğumda getireceğimi söylemiştim

Steve: Evet evet inanıyorum.

Eddie:... Şey *dustinin annesinin adı* biraz daha şarap alabilir miyim lütfen

Eddie sırıttı ve sırıtırken gözleri kısılmıştı. O sırada hafif havaya kaldırdığı bardağına şarap doluyordu. Gözlerini açtı ve bardağı masaya koyup yemeğini bitirdi ve şarabını da aynı anda bitirmişti. Dustin ve Stevein anneleri tabakları toplayıp lavaboya koymakla meşguldü. Eddie kendine bakan küçük kız çocuğunu görünce gülüp hoşuna gider diye düşünüp ellerini kafasının üstüne götürüp kulak gibi yapıp sırıttı ve dil çıkarttı. Bebek ağlamaya başlamıştı. Eddie şaşırıp ellerini indirdi.

Steve: Eddie.. ne yapıyorsun ya..

Eddie: ben sadece onu güldürmek istedim

Steve bebeği alıp biraz salona ilerledi. Eddie hemen peşinden gitti. Dustin meraklı meraklı salon kapısından içeri baktı. Eddie Steve baktı, bebeğin ağlaması geçince Steve onu bir koltuğa oturttu ve Eddie Steve sarıldı. Steve beklemiyordu, gülüp karşılık verdi. Sonrasında ikisi de çekildiler, çocuğu alıp mutfağa gittiler.

Stevein annesi: Ee Eddie seninle ilk kez tanışıyoruz annenle babanın isimleri neler, tanışıyoruzdur belki

Eddie:.. onları tanıyabileceğinizi düşünmüyorum

S. anne: Neden, ben bu kasabanın en büyük avmsinin en popüler markasında kasiyerim.

Eddie: Ah ne güzel.. ama ailem ben 6-7 yaşımdayken ölmüşler

S. Anne: ben özür dilerim-.. bilmiyordum

Eddie: evet.. evet bilmiyorsunuz. Sorun değil. Imm ben içkiyi fazla kaçırdım galiba tuvalete gitsem iyi olur.

Eddie ayağa kalkıp hızlı adımlarla tuvalete gitti Dustinle Steve birbirine baktılar.

Steve: Onu yalnız bıraksak daha iyi olabilir.

Dustin: Senin gibi düşünmüyorum... bana ailesinin öldüğünü anlattığında kaç yaşında olduğunu söylememişti. Bu gün de çok dalgın gözüküyordu. Bakmalıyız bence

Steve: Ona biraz süre tanısak.. sonuçta özel alanı hm?

Dustin:... peki bekleyelim

S. Anne: Ben gerçekten onu üzmek istememiştim..

Steve: sorun değil anne.

Eddie tuvalete girer girmez kapıyı kapatıp lavabonun başına geçip yüzünü yıkadı ve ağlamamaya çalıştı. Sonrasında su işe yaramış olacak ki daha iyi hissediyordu. Yüzünü kurulayıp kapıyı açtı. Mutfağa gülerek geldi ve yerine oturdu.

Freak|| SteddieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin