19-Uyan

262 22 37
                                    

Eddie: Bak bak şimdi ne yapacağım

  Eddie yere çömeldi ve tişörtün uç kısımları yere değdi değecekti ve Eddie kelimenin tam anlamıyla tişörtte kaybolmuş gibiydi. Gülerek ayağa kalktı ve Steve baktı.

Steve: Çok şirinsin sen. Seninle ne yapacağım bilmiyorum

Eddie: aslında yanağımı yiyebilirsin

  Eddie güldü ve Steve ona yaklaşıp gerçekten yanağını ısırınca, acıtmadan, güldü ve onu hafif ittirdi.

Eddie: yapmaa...

Steve: tamam tamam

  Eddie  odada yerseki ağırlığı görüp en ağırını kaldırmaya çalıştı ama yerinden dahi oynatamadı ve yere oturup biraz düşündü. İki koluyla deneyince kaldırmıştı. Ağırlığı geri koyup Steve döndü, üstünü değiştiriyordu. Eddie hafif onu süzdü ve alt dudağını yaladı. Steve altına bir eşofman giyip üstüne bir şey giymedi. Eddie, eşofmanının üstünden azcık gözüken boxerına bakarak ona yaklaştı.

  Steve, Eddie iyice ona gelince çenesini narince kavrayı kaldırdı. Eddie ona baktı ve gülümsedi. Dudağını öpüp çekildi.

Eddie: En son okuyupta yarım bıraktığın kitabı sesli oku sonra beraber uyuyalım... çok tatlı bir uyuma yöntemi bence

Steve: Kesinlikle öyle bebeğim.

  Steve masaya bıraktığı kitabı alıp yatağa geçti ve hafif doğrulup kitabı açtı. Eddie onun üstüne geçip bacaklarıyla ve kollarıyla resmen sarılıyordu ona. Steve onun bu tatlış ahtapot haline gülüp kitabı okumaya başladı.

  Eddie çok geçmeden uyuya kalmıştı. Steve biraz daha öyle devam edip uyuduğunu fark edince sessiz okumaya başladı, bir yandanda kucağındaki tatlış ahtapotun belini okşuyordu.

  Stevede kitabı kenara bıraktı ve o da uyumaya başladı.

  Sabah uyandıklarında saat 8 civarıydı, daha doğrusu Steve uyanmıştı bir tek, çalan alarmı susturup biraz kendine geldikten sonra Eddienin saçlarını okşadı ve onu olabildiğince az rahatsız etmeye çalışarak kalktı ayağa. Steve aşağı inip kahvaltılık bir şeyler çıkarttı ve yukarı çıkıp üstünü değiştirdi, saçını yapıp Eddienin yanına gitti. Saçlarını öpüp konuştu.

Steve: Eddie, bebeğim kalk hadi. İşe gideceğim ben beraber kahvaltı yapalım...

Eddie: sen git... geldiğinde beraber yaparız

Steve: *güldü* olma öyle. Kalk hadi

Eddie:...

Steve: Eddie..! Amcan seni 10 kere aramış

  Eddie kalktı ve hafif açık gözleriyle Steve baktı. Stevein güldüğünü görünce kafasını eğip güldü ve ayağa kalktı.

Eddie: evde kimse yok değil mi?

Steve: hayır yoklar... ben aşağıda kahvaltıya bekliyorum seni

Eddie: Tamam sevgilim

  Eddie banyoya gidip yüzünü yıkadı. Steve aşağı inip yerine oturdu ve onu bekledi.

  Eddiede kısa süre içinde geldi ve beraber kahvaltı yaptılar. Eddie çok uykusuz olduğundan sessiz sessiz yemişti. Kahvaltıları bittikten sonra Eddie koştura koştura yukarı çıkıp üstünü değiştirdi. Beraber arabaya geçtiler.

Freak|| SteddieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin