14-Rüya

301 28 27
                                    

  Eddienin amcası sabahleyin uyanmış ve kahvaltıyı hazırlamaya başlamıştı. Kahvaltıyı hazırladıktan sonra Eddieyi uyandırmak için odasına gitti. Kapıyı hafifçe tıklattı ama ses gelmemişti. Kapıyı açıp Steve ile Eddieye baktı, biraz düşündü ve sonrasında bu olayın normalliğini ve Eddieyi ne olursa olsun seveceğini kendine hatırlatıp Eddienin alarmına baktı. Alarmı bir iki dakika sonrasına ayarlayıp odadan çıktı sessizce ve mutfağa gidip uyanmalarını bekledi.

  Alarm çaldığında ikisi de uyanmıştı. Eddie etrafa bakını yarım açık gözleriyle alarmı kapadı ve yatakta doğrulmuş Steve bakıp güldü.

Steve: Hey neden gülüyorsun..?

Eddie: Saçların... saçların çok komikk

  Steve ayağa kalkıp odadaki aynadan kendine bakıp saçlarını düzeltti. Eddie onu izledi ve ayağa kalkıp o da aynada Stevein yanına geçti. Kendi saçlarını da eliyle düzeltip Steve sarıldı. İkisi de aynadan birbirlerine baktılar ve gülümsediler.

Eddie: Şimdii... geldik aksiyonlu bölüme. Ben odadan çıkıcam üstümü değiştirip ve amcamı bir şekilde oyalıcam sende o sırada üstünü giyinip evdeki kapıdan çıkacaksın.

Steve: Tamam ama kapıdan nasıl çıkacağım ya kilitlediyse?

Eddie: Sanmam kilitlediğini çünkü benim eve gelipte kapıyı kilitlemediğimi anlayacak kadar uzun süredir uyanık değildir.

Steve: Bir dakika... biz hep amcandan saklanacak mıyız?

Eddie: Galiba evet... odadan çıkıcam şans dile

  Eddie çekilip hemen altındaki şortun üstüne daha bol olan eşofmanını giydi ve üstüne de rastgele bir tişört geçirip odadan çıktı.

Eddie: Günaydın..!

Amcası: Günaydın... arkadaşın nerde?

Eddie:... ne- arkadaşı?

Amcası: Kapının önüne başka bir araba duruyor bunun için üç ihtimal var. Bir arkadaşının arabası, iki araba aldın, üç araba çaldın. Umarım sonuncusu değildir ve ikincisi kesinlikle olamaz o zamanda banka falan soyman gerek

  Eddie güldü ve elini tezgaha yasladı ve diğer elini alnına götürüp kafasını eğdi.

Eddie: Bende bir an odaya girdin sandım...

Amcası: Efendim..?

Eddie: Ha? Şey yok bir şey amca.

Amcası: Rahat olmak isterseniz evden çıkayım

Eddie: Hayır hayır gerek yok. Senle de tanışmış olur zaten. Ben onu çağırayım

  Eddie gülümseyip odasına gitti ve kapıyı kapattı.

Eddie: Bir iyi bir kötü haberim var.

Steve: Kötü olan?

Eddie: Aslında ikisi de kötü olabilir, Amcam senin evde olduğunu anladı ve şu an kahvaltıya bekliyor

Steve: Hassiktir amcanla bu kılıkla mı tanışacağım. Ben daha farklı hayal etmiştim baksana üstümdekine. Basit bir tişört ve pantolon

  Eddie oflayarak onu iteleye iteleye odadan çıkarttı ve beraber kahvaltı yapmaya başladılar. Herkes gergin ve sessizdi. Eddie gerginliklere dayanamadığı için istemeden güldü.

Freak|| SteddieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin