Eddie saçındaki öpücüğü hissedince durdu ve Steve baktı. Gülümseyip sigarayı alıp çekildi.
Eddie: Önüne bak. Ölmek için genciz
Eddienin evine geldiklerinde Eddie Steve bakıp gülümsedi, gözlerinin içine bakıp direksiyonda olan elini tuttu.
Steve:...
Eddie: Steve... şey saat bence eve gitmen için geç
Steve: Ama saat da-
Eddie: Geç oldu diyorsam geç olmuştur... eve gitme bu saatte
Steve: Pekii ama yine arabada uyuyalım dersen... kessinlikle olmaz. Geçen sefer her yerim tutuldu.
Eddie sırıtıp Stevein yüzüne yaklaştı yanağını öpüp çekildi ve arabadan inip kapısını kapadı. Stevein kapısını açıp gülümsedi. Arabanın üstüne elini koyup Stevein yüzüne yaklaştı.
Eddie: Koltukta sıkışmak zorunda değilse koca oğlan. Yatak diye bir şey var
Eddie çekilip Stevein elini tuttu ve onu arabadan indirdi. Eddie eve doğru giderken Steve araba anahtarını alıp Eddienin yanına gitti. Eddie, Steve sessiz olması için "şşşt" dedi ve evin kapısını yavaşça açıp içeri girdi amcası koltukta uyuyordu. Kapıyı Steve içinde açtı ve ona odasına kadar eşlik etti. Eddie salona gitti, kapıyı kapatıp kilitledi ve amcasının yediği yemek tabaklarını alıp lavaboya koydu. Televizyonu kapatıp amcasına örtü örttü ve gülümsedi. Stevein yanına gitti.
Eddie yatakta oturmuş etrafa bakıyordu. Eddie de etrafa baktı ve dağınık olduğunu fark etti. Kapıyı kapatıp hemen yerdeki Stevein tişörtünü ve Chrissynin fotoğrafını aldı. Tişörtü dolabına fızdırıp fotoğrafı yer şekilde kitaplarının arasına koydu. Steve ona bakıp güldü ve Eddieye belinden sarılıp onu kendine çekerek gerin geri yürüdü. Steve yatağa Eddiede onun sağ bacağına oturmuştu. Eddie biraz durup güldü ve Steve döndü.
Steve: Çok gergin gözüküyordun bende seni asla yargılamayacağımı bilmen için ve gerginliğini azaltmak için yaptım. Rahatsız olduysan özür dilerim
Eddie:... Evet, evet rahatsız oldum hemde çok
Eddie bunu söylerken çok ciddi duruyordu. Steve bakışlarından istemsizce korkmuştu ama Eddie ona dönük olacak şekilde tamamen kucağına oturup ona sarılınca rahatlamıştı.
Eddie: Böyle durmak daha iyi. Daha güven verici
Steve gülümseyip ona sarıldı ve saçlarını okşadı. Kısa süre öyle kaldılar sonrasında Eddie Stebe baktı.
Eddie: Teknik olarak şu an seni evime atmış bulunmaktayım bu oonuda ne düşünüyorsun Bay Steve.
Steve: *gülerek* Kesinlikle bu konuda çok heyecanlıyım, bana göstereceğin şeyler için özellikle daha çok heyecanlıyım
Eddie elini mikrofon tutuyormuş gibi yapıyordu ve elini Stevee doğru mikrofon tutarken aşağı indirip kolunu tuttu.
Eddie: Ne görmek istiyorsun ki?
Steve: Bilmem bana gösterebileceğim herhangi bir şey
Eddie gülüp ayağa kalktı ve etrafa bakındı kıyafet dolabının arkasını göstererek
Eddie: O tarafta büyük ihtimalle böceklerle karşılaşabilirsiniz...
Eddi masasının gösterdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Freak|| Steddie
Fanfiction'Neden böyleyim bilmiyorum' "Seni düzelteceğim, sadece bana şans tanı" 'Hayır, farklı olmak güzel.. öyle değil mi?'