Tam sinemaya yaklaşmışlardı ki Dustin Stevein arabayı kenarı çekmesini sağladı.
Dustin: Su alacağım, sinemada üç katı oluyor neredeyse
Eddie: Bana da alır mısın Dustin
Dustin: tabii
Dustin arabadan inip markete girdi.
Steve Eddieye bakıp konuştu.
Steve: Hani bu gün kütüphanede Bir şeyden bahsetmiştin
Eddie: Evet evet
Steve:Sanki herkes doğru da ben Farklıymışım gibi hissediyorum, demiştin
Eddie:Evet... neden böyleyim bilmiyorum.
Steve: Bence seni düzeltebceğim, sadece bana şans tanı
Eddie: Hayır, farklı olmak güzel... öyle değil mi?
Steve: Kesinlikle öyle. Bende öyleyim mesela, yani galiba
Eddie: Nasıl yani
Eddie Steve baktı, Steve biraz gülümseyip Eddieye yaklaştı ve elini yanağına götürüp yüzünü kendine yaklaştırdı. Eddie kollarını Stevein boynuna doladı ve Stevein dudaklarına kendi dudağını değdirip üst dudağını dudakları arasına aldı sonra serbest bıraktı. Steve dilini Eddienin alt dudağına gezdirip çekildi.
Stevein elleri Eddienin belinde, Eddienin eli Stevein boynundaydı. Kısa süre birbirlerine baktılar.
O sorada Dustin onları görün sevinçten ve şaşkınlıktan bağırıp elindeki suları düşürdü.
Steve ve Eddie sesi duyup kafalarını o tarafa çevirdiler, Dustini görünce hemen çekildiler ama Dustinin bir şey görüp görmediğini bilmiyorlardı o yüzden çekilip Dustine baktılar sessizce. Dustin suları alıp arabaya geçti ve Eddie Steve baktı sonra da Dustine.
Eddie: ımm o ses senden mi geldi?
Dustin: Çığlık mı? Yok hayır bilmiyorum nerden geldiğini, korkudan elimdeki şişeleri düşürdüm her neyse. Al su
Eddie suyu alıp gülümsedi ve önüne dönüp Steve göz ucuyla baktı, Stevede ona göz ucuyla bakıyordu. Eddie suyu içip kapağı kapadı. Steve arabayı tekrar çalıştırıp biraz ilerdeki sinemanın önüne gelince arabayı uygun bir yere park etti ve arabadan inip içeri geçtiler. Küçük sorada bekledikten sonra Dustin görevliyle konuştu.
Dustin: Şu yeni çıkan romantik filmin son seansına üç bilet alalım
Eddie: Romantik mi!? Hayır, hayır kesinlikle olmaz
Dustin: Çok geç, steve parayı alayım
Eddie: Hayır hayır verme
Steve hafif omuz silkip parayı uzattı ve sinema salonuna ilerlediler.
Eddie: Neden parayı verdin?
Steve: Ya ne bileyim üzülmesin diye
Eddie: Üzülürse üzülsün. Bir buçuk saatlik işkence çekmekten iyidir.
Dustin: Sizi duyabiliyorumm
Salona girip koltuklara ilerliyorlardı.
Eddie: Harika tamda yiyişme yerinden almış
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Freak|| Steddie
Fanfiction'Neden böyleyim bilmiyorum' "Seni düzelteceğim, sadece bana şans tanı" 'Hayır, farklı olmak güzel.. öyle değil mi?'