39-kahve

182 14 118
                                    

Odaya geldiklerinde Steve kendini yatağa attı.

Eddie alt dudağını kemirerek onun vücudunu izledi. Ona yavaşça yaklaşıp kucağına geçti. Steve kafasını kaldırıp ona baktı. Eddie tatlı tatlı sırıtıyordu, sırıtırkende gözleri kısılmıştı.

Steve biraz doğrulup Eddienin sırıtışını izledi. Eddie gözlerini araladı, kollarını havaya kaldırdı, Steve Eddienin yüzünden gözlerini indirip vücuduna baktı. Göğsü nerdeyse açıldı açılacaktı, Steve iyice doğrulup Eddieyi kucağına iyice yerleştirdi, Eddie alt dudağını ısırdı, gözleri hafif kaymış şekilde.

Eddie havadaki kollarını onun boynuna indirdi, Steve burnunu onun burnuna değdirip sırıttı, dudağına dudaklarını bastırdı. Dilini Eddienin üst dudağında gezdirdi, yavaştan dudağından içeri girip dilini dile sürtüyordu. Hafifçe çekilip konuştu.

Steve: bi değişiklik yapıp kontrolu tamamen bana bırakmak ister misin

Eddie:... lütfenn..!

⚠️:DSmut:D⚠️

Steve sırıttı ve onu kucağına alıp yatağa uzandırdı, üstüne geçti. Gömleğini çıkartırken boynuyla oyalanıyordu. Diliyle önce kendi için bir zemin hazırlayıp dusaklarını devreye soktu. Elinin biriyle Eddienin üst vücudunu hafif havaya kaldırırken, diğer eliyle parmak uçlarını sırtında boylu boyunca gezdirdi. Beline gelince belini kavradı. Sırtındaki elini bırakıp belini havaya kaldırdı, beliyle kalçası da havaya kalkmıştı.

Boynundan ayrılıp göğsüne indi, dilini göğsünün ortasına getirip yavaşça sol göğsüne ilerledi, diliyle tamamen göğüs ucuna baskı yapıyordu. Bir yandanda sevgilisini izliyordu

Eddie gözlerini kısıp ağzını hafif aralamıştı. Hafif ince ve gerçekten istekli bir sesle, ses tonunu ayarlayamadan konuştu.

Eddie:...Canımı yakmanı istiyorum..!

Steve biraz duraksadı şaşırmıştı ama doğum günü prensinin isteğini yerine getirmeliydi öyle değil mi?

Steve dil darbelerini yavaşlatıp küçük ısırıklar bırakmıştı. Bir eliyle şortunun fermuarlarını açarken içinden konuştu 'Merak etme Robin, hiç bir yeri kirletmeyeceğiz'

Steve kafasını yavaşça kaldırdı. Eddienin yarı açık gözlerine baktı sırıtarak, onu yatakta ters çevirdi. Steve bir eliyle ken altındakileri hızlıca çıkarttı.

Diğer eliyle belini tutuyordu. Elini sırtının ortalarına getirip boymuna doğru getirince yatağa doğru bastırdı. Steve diğer eliyle üstündekileri çıkartınca elini kalçasına götürüp hafif hafif sıktı, yavaşça içine girdi.

Eddie, yatağa bastırılmasına rağmen acıdan hafif doğrulmuştu ama sonra tekrar kafasını yatakta buldu.

Steve kalçasındaki eli yavaşça iç bacağına götürüp hafif hafif sıkıyordu. Boynundaki eli saçlarına götürüp tamamını toplayıp havaya kaldırdı yüzünü.

Eddienin yarı açık ağzına bakıp sırıttı, boynuna inip yavaş yavaş emmeye başladı, bir yerden sonra küçük ısırıklara dönmüştü. Gözlerini Eddienin görebildiği kadarına, yani çenesi açık ağzından dışarı çıkmış dili ve birazda burdu.

Eddie ağzını uzun süredir açık tutuyordu, dilinden akan salyayı görmüştü Steve. Boynundan yavaşça ayrılıp dilini kavradı, saçlarını bırakıp boynuna götürdü. Kafasını biraz daha geriye attı onun. Birbirlerinin dudaklarını yeteri kadar ıslattıktan sonra Steve çekildi.

Freak|| SteddieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin