Steve ve Robin kahvaltı yaptılar ardından Robin evden çıktı. Steve üst kata odasına çıktı. Dolabını açıp kıyafetlerini inceledi.
Steve:hmm... şu an pek renkli giyinesim yok ama... kahve rengi nasıl olur... yok o çok kış rengi ya. Ah evet yeşil yeşil
Steve gülüp yeşil v yaka, biraz bol kısa kollu tişörtünü altına siyah yırtık kotunu giydi. Yeşil bir ayakkabı giyip aynadan kendine baktı.
Steve:...ah saçlara bak... aciil el atmalıyım
Steve banyoya gidip saçlarını bir sürü krem ve ısıya maruz bıraktıktan sonra banyoyu toparladı. Parfüm sıktı ve evden çıkıp arabasına bindi. Eddienin evine gidiyordu. Eve vardığında arabayı park edip araba aynasından saçına baktı. Saçını biraz daha düzeltip arabadan insi ve hafif öksürerek sesini düzeltti. Gülümseyerek kapıyı çaldı.
Amcası kitap okuyordu, bir yandanda Eddienin müziği dinliyordu. Ayağa kalkıp kapıyı açtı.
Amcası: Hoş geldin Steve
Steve: Hoşbuldum... bu güzel gitar sesin Eddieden mi geliyor.
Amcası: Evet... geçsene içeri.
Steve içeri geçti ve Eddienin odasına gidip kapıyı arladı.
Eddie o sırada müziği çalmak yerine adeta yaşıyordu.
Steve onu sırıtarak izledi, müzik bitinde Eddienin yanına gitti.
Steve: Çok güzel çaldın
Eddie beklemiyordu Steve dönüp bağırarak biraz geri geri yürüdü.
Steve gülümsedi ve onun dağılmış saçlarını düzeltip, dudağına takılı kalan bir kaç tel saçını aldı.
Eddie gülümseyip dudağını öptü Stevein. Steve elinin birini beline götürüp kendine yaslamıştı, aralarındaki gitarın varlığını, vücuduna değen tellerle anlamıştı. Hafif çekildi, Eddie gitarı çıkarıp yatağa koydu ve Stevein kucağına atlayıp boynuna daha sıkı sarıldı.
Steve Eddieye bakıp güldü.
Steve: Bebeğim gerçekten çok güzel çalıyordun
Eddie: Teşekkür ederim... bir gün sana şarkı yazacağım ve onu ilk sana çalacağım
Steve: Bende bunu büyük bir zevkle dinleyeceğim.
Eddie Stevein dudağına yapıştı tekrardan. Eddie, Steve kadar olmasada vücudunun Steve ve duvar ya da başka nesne arasına sıkıştırılmasını seviyordu.
Eddie, Stevein dudağından ayrılmadan küçük mırıltılar çıkardı, ensesindeki kısa saçlarla oynuyordu.
Steve Eddienin dudağından ayrılıp alnını alnına yasladı, ardından küçük bir öpücük daha bıraktı dudağına ve çekildi.
Eddie: Geldiğin iyi oldu... senle konuşmak istiyordum
Steve:hmm ne konuda güzelim
Steve Onu yavaşça yere indirdi, Eddie gitarı hoparlörden çıkartıp yerine astı.
Stevede o sırada yatağa oturup onu izliyordu. Eddie kapıyı kapadı ve onun yanına oturdu. Ona dönük şekilde oturduğundan bacaklarının bacaklarına atmıştı.
Eddie:...şey
Steve:Kötü bir şey mi oldu
Eddie: Hayır sadece... sana babamdan bahsetmiş miydim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Freak|| Steddie
Fanfiction'Neden böyleyim bilmiyorum' "Seni düzelteceğim, sadece bana şans tanı" 'Hayır, farklı olmak güzel.. öyle değil mi?'