32-Bira

223 18 178
                                    

  Eddie evden çıkıp biraz ilerledi ve markete girdi. 20-30a yakın kutu biralardan aldı.

  Eddie marketten çıkıp Stevein evine ilerledi eve vardığında poşetlerden kapıyı çalamayınca diziyle vurdu kapıya.

  Steve daha üstünü değiştirmemişti. Kapıyı açtı ve bir elindekileri alıp içeri koydu. Eddie içeri geçtiğinde Steve onu süzüp alt dudağını ısırdı. Eddie biraları tek tek dolaba tıkıştırıyordu. Steve onu izlerken dalmıştı resmen.

Eddie: bana yardım etmeyecek kadar yoruldun mu hmm?

Steve: ha? Şey yok sadece dalmışım

  Steve Eddieye yardım etti ve salona geçtiler. Steve koltuğa oturdu Eddiede onun kucağına oturup ona sarıldı.

Eddie: birileri varken bu kadar rahat olamıyorum

Steve: Bende... çok şık olmuşsun bu arada. Bu kadar hazırlığı kim için yaptın güzelim

Eddie: kendim için, kendimi beğenmeden dışarı çıkamam öyle değil mi

Steve: kesinlikle öyle.

Eddie: Yorgun musun yoksa değil misin

Steve: Değilimm, beni yormaya mı geldin yoksa

  Eddie kıkırdadı ve Stevein dudaklarını öptü. Çekilip tekrar tekrar öptü onu. Steve Eddienin kalçasına götürdü elini, Eddie Stevein tişörtünü çıkartmıştı.

Eddie: bence ben fazla enerjiğim o yüzden biraz ben yorulayım

  Eddie dizlerini Stevein iki yanına, koltuğa koyup dizleri üstünde dururken Stevein boynuna gömmüştü kafasını

⚠️Tam smut değil ama uyarayım⚠️

  Eddie Stevein boynunda dilini gezdirerek, kulak hizasının altına gelmişti. Tatlı bir kaç öpücük ve zararsız bir kaç ısırık bıraktı. Yavaşça adem elmasına gelip oralara da tatlı öpücükler bıraktı. Dudaklarını Stevein boymundan aşağıya göğsünün arasına kadar değdirerek ilerledi, mırıldanmayı da unutmuyordu.

  Eddie dilini Stevein göğsüne doğru götürdü, göğüs ucunun etrafında dilini gezdirip arada diliyle küçük baskılar uygulayarak masaj yapıyordu.

  Eddie Stevein karnına inerken mırıldanarak ve kısık, aynı zamanda tahrik edici sesle;

Eddie: Seni rahatlatmamı ister misin yoksa böyle iyi misin?

Steve:...sanırsam ilki bebeğim

  Eddie sırıtıp, karnını öperken koltuktan inip ağzıyla Stevein altındakileri işine yarayacağı kadar sıyırdı ve dilini penisinin hemen üstüne getirip diliyle dans etti kısa süreliğine. Yavaşça dilini penisinin altına getirip ucuna kadar diliyle bir yol çizdi. Ucuna gelince ağzına aldı yavaş yavaş. Biraz ileri geri yaparken elini Stevein karnına doğru götürüp kasıklarına doğru eliyle çok baskı uygulamadan yol çiziyordu, Stevein bütün zevk noktalarını uyandırmaya çalışıyordu, ve bunu başarıyordu.

  Ağzında hissettiği ıslaklıkla bir süre sonra çekildi, kıkırdayarak ayağa kalktı.

⚠️Smut kısım bitti⚠️

Freak|| SteddieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin