29-Dans

193 19 120
                                    

Ertesi günü baloya gitmişti herkes. Stevede oradaydı. Boş bir yere geçtiler ve biraz insanların dans edişini izlediler.

Eddie: Steve...bu gün yapacaklarım için bana kızma lütfen... Rosela dansım bittikten sonra ona açıklayacağım.

Steve: Tamam, tamam sorun değil.

Rose gelmişti, Eddie Rose'nin yanına gitti.

Eddie: Hoş geldin Rose...

Rose: Hoş buldum, çok yakışmış sana bu renk gömlek

Eddie: Teşekkür ederim, sana da siyah çok yakışmış

Rose:...rica ederim

————

Steve: Dustin, Robin yine geç kaldı de mi? Bana geleceğim demişti

Dustin: Gelir gelir. Eddie onunda arkadaşı

Steve:..evet

—————-

Rose Eddienin yanından ayrılıp arladaşlarının yanına gitti. Eddie biraz olduğu yerde durup düşündü sonrasında Steve baktı. Küçük bir el jesti ile onu çağırdı.

Steve Eddienin çağırdığı yere, yiyeceklerin olduğu odaya çağırdı.

Steve: Efendim sevgilim

Eddie:...Rose ile dans etmem sorun olmayacak değil mi?

Steve: Hayır hayır olmayacak.

Eddie Steve sarıldı, Stevede kaç gündür onu rahat rahat öpememenin etkisiyle, onu kucağına aldı ve dudağını öptü. Eddie karşılık verdi, şimdiye kadarki en uzun öpüşmeleriydi neredeyse. Eddie nefes nefeseyken kapı açılmıştı. İkisi de kapıya baktılar, gelen Rose idi.

Rose: Eddie hadi da-...ıy- kusucam galiba

Steve: Kussana, ama lütfen kendine kus

Rose:...Eddie sen.. ıyh

Rose bir anda, takıntılı aşkından soğumuştu. Ordan çıkıp salonun çıkışına giderken Robin ile çarpıştılar. Rose onun yüzünü çok beğenmişti, ama ardından kısa süren bakışmamdan sonra Rose yoluna devam etti.

—————

Steve ve Eddie ordan çıktılar ve yerlerine oturdular. Tüm çiftler dans ediyordu. Steve cesaretini toplayıp onu dansa kaldırdı. Salonun çok gözükmeyen bir yerinde dans etmişlerdi. Dansları bittikten sonra Steve yerine oturdu, Eddie içecek bir şeyler almaya çalışıyordu.

O sırada Stevein yanına Robin gelmişti. Onlar konuşurlarken Eddienin yanına Rehberlik Öğretmeni gelmişti.

R.Ö: Demek o çocuk ha sevgilim

Eddie: Efendim?

R.Ö: Dans ettiğin çocuk sevgilin değil miydi?

Eddie: Evet sevgilimdi... aslında Rose ile dans edecektim ama-

R.Ö: Neden Rose?

Eddie: Kendisi istedi, hem kansermiş. Kıyamadım, son isteğini yapayım dedim

R.Ö: Ne..? Sana mı söylemiş o yalanı

Eddie: Ne yalanı?

R.Ö: Bana konuşmaya geldiğinde sevdiği çocuğa yalan söylemek zorunda kaldığını söylemişti...Benim Rose'u bulmam gerek nerde biliyor musun

Freak|| SteddieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin